درآمد شیائومی با تلاش برای تولید تراشه 8 درصد افزایش یافت


درآمد شیائومی با تلاش برای تولید تراشه 8 درصد افزایش یافت

در نتیجه تلاش شیائومی برای مقابله با کمبود جهانی تراشه، این شرکت توانست درآمد خود را به 8.2 درصد افزایش دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، شرکت چینی شیائومی، اخیرا گزارش مالی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده که حاکی از افزایش ۸.۲ درصدی درآمد و البته کمتر از حد انتظار است. آمار منتشر شده می‌تواند به رقابت سخت در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در پی عملکرد چشمگیر این شرکت در سال ۲۰۲۱ اشاره کند.

درآمد شیائومی با تلاش برای تولید تراشه 8 درصد افزایش یافت

بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در برخی کشور‌ها به شدت اشباع شده و سازندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال محصولات نوآورانه تری برای حفظ سهم خود در بازار هستند. همچنین درآمد گوشی‌های شیائومی با ۰.۴ درصد افزایش به ۴۷.۸ میلیارد یوان در این سه ماهه رسید. این شرکت اظهار داشت که کمبود جهانی تراشه نیز بر تعداد فروش این محصول تأثیر گذاشته است. شیائومی می‌گوید که سخت کار می‌کند تا تراشه‌های لازم را برای برآورده کردن پیش بینی‌های خود برای تلفن‌های ۴G در سال جدید به دست آورد. این در حالی است که فروش کلی این شرکت در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ به ۷۸.۰۶ میلیارد یوان افزایش یافت و پیش بینی ۷۹.۲۰ میلیارد یوان را از دست داد.

درآمد شیائومی با تلاش برای تولید تراشه 8 درصد افزایش یافت

شیائومی به دنبال یک کمپین بازاریابی تهاجمی از طریق فروشگاه‌های خرده فروشی خود در سراسر چین است. این شرکت در حال حاضر ۱۰ هزار فروشگاه در چین دارد و همچنان در حال افزایش این تعداد است. آمار‌های مالی همچنین نشان داد که شیائومی ۵.۱۸ میلیارد یوان سود نیز پیش از پیش بینی صنعت کسب کرده است. این شرکت قبلاً به دلیل کاهش تولیدات هوآوی سهم بازار را افزایش داده بود، اما رقبای چینی مانند Oppo مسیر رشد بهتری داشتند.

بیشتربخوانید

شیائومی یک گوشی را با ۲ اسم عرضه می‌کند

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ای بزرگان