قهرمانی بانوان آملی و دانشجویان ساروی در تورنمنت دانشجو


قهرمانی بانوان آملی و دانشجویان ساروی در  تورنمنت دانشجو

رقابت‌های «تورنمنت دانشجو» که به مناسبت هفته دانشجو در ساری برگزار شد در بخش فوتسال مردان تیم دانشجویان ساری قهرمان این رقابت‌های چهارجانبه شدند و در بخش بانوان، دختران آملی قهرمان شدند.

رئیس انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران گفت: بعد از مدت‌ها تعطیلی مسابقات «تورنمنت دانشجو» بهانه خوبی برای احیای دوباره فوتبال دانشجویان بود.

مهدی رضی رئیس انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران در حاشیه مراسم اختتامیه «تورنمنت دانشجو» در خصوص این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات که تحت عنوان « تورنمنت دانشجو» برگزار شد به مناسبت ۱۶ آذر روز و هفته دانشجو به مدت سه روز به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهر ساری برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و حمایت‌های اداره ورزش و جوانان مرکز بیان داشت: این مسابقات از ۱۶ الی ۱۸ آذر در مرکز استان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که با استقبال دانشجویان جوان استان همراه بود.

این مسئول ادامه داد: قهرمانی و برتری دانشجویان فرح آباد در مسابقات فوتبال ساحلی، قهرمانی دانشجویان آمل در فوتسال بانوان و قهرمانی ساری در فوتسال آقایان نتایج کسب شده در این تورنمنت بود

وی افزود: تجلیل از ملی پوشان دانشجو و همچنین دیدار با خانواده شهدای فوتبالیست از دیگر اقدامات انجمن فوتبال دانشگاهی در هفته دانشجو بود.

رضی بیان داشت: اعضای انجمن فوتبال دانشگاهی از خانواده معظم شهید «عسگری واثقی» دیدار کردند و ضمن زنده نگهداشتن یادوخاطره شهدای والامقام با خانواده این شهید فوتبالیست دیدار و گفتگو کردند. در پایان این دیدار هم از خانواده شهید واثقی از سوی اداره ورزش ساری و فوتبال دانشگاهی مازندران با اهدای لوح و تندیس تجلیل بعمل آمد.

رضی از احیای فوتبال دانشگاه‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: فوتبال در دانشگاه‌ها از ظرفیت‌ بالایی برخوردار است و استعدادهای فراوانی هم در این رشته حضور دارند که امیدواریم بتوانیم بعد از سال‌ها خاموشی فوتبال، چراغ این رشته محبوب ورزشی را در بین دانشجویان سرتاسر استان روشن کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول