365 هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب تزریق شد


365 هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب تزریق شد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: تاکنون 365 هزار دز واکسن کرونا برای افراد بالای 12 سال در این شهرستان تزریق شده است.

سهراب حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان تزریق واکسن، ۲۰۰ هزار نفر شامل ۸۸ درصد جمعیت میاندوآب دز اول و ۱۶۵ هزار نفر نیز شامل ۷۳ درصد نیز دز دوم را تزریق کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اولویت نخست مردم باشد، افزود: راه قطع زنجیره انتقال ویروس همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات و از همه مهم‌تر تزریق واکسن‌ است.

وی اضافه کرد: همچنین انتظار می‌رود کسانی که برای تزریق دز اول یا دوم واکسن مراجعه نکرده اند در روزهای آینده برای این مهم اقدام کنند.

وی گفت: هم اکنون در ۱۳۵ نقطه شهرستان مراکز واکسیناسیون فعال بوده و مردم می توانند با مراجعه به این مراکز و پایگاه‌های بهداشت شهری و روستایی واکسن خود را تزریق ‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیان کرد: بیماری کووید - ۱۹ همچنان جولان می دهد و اگر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنیم، شاید شاهد موج ششم کرونا باشیم.

میاندوآب هم‌اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد؛ این شهرستان با ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!