سوگواره یاس کبود در عجب‌شیر برگزار می‌شود


سوگواره یاس کبود در عجب‌شیر برگزار می‌شود

مراغه - ایرنا - رییس اداره تبلیغات عجب‌شیر اعلام کرد: به مناسبت ایام فاطمیه سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» ویژه شهرستان‌های مراغه، بناب، ملکان، آذرشهر،اسکو و عجب‌شیر در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت السلام حسین مقدسی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوعات این سوگواره شامل مدح و مرثیه در شهادت حضرت زهرا(س)، بصیرت و ولایتمداری حضرت زهرا(س)، خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت فاطمه زهرا(س)الگوی کامل زنان، مکتب سردار سلیمانی؛ استمرار مکتب فاطمی و علوی و ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی گفت: علاقه مندان شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را از طریق نرم افزارهای «واتساپ» و «ایتا» با شماره های ۰۹۱۴۲۴۷۷۸۲۳ و ۰۹۱۴۸۹۰۲۹۲۰ و یا آدرس الکترونیکی Mogaddasi۹۷@gmail.com به دبیرخانه ارسال کنند.

وی درباره شرایط شرکت در این سوگواره نیز توضیح داد: شعر باید به زبان فارسی یا ترکی در قالب کلاسیک (غزل ، مثنوی، قصیده و ...) باشد و هر شاعر می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه سوگواره شعر فاطمی بفرستد؛ آثار ارسالی باید در قالب «word» و دربرگیرنده مشخصات کامل شاعر، شامل نام و نام خانوادگی، شهرستان محل سکونت، کد ملی و شماره تماس باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عجب‌شیر، مهلت ارسال آثار به این سوگواره را تا دهم دی ماه ۱۴۰۰ بیان کرد و اظهار داشت: به نفرات برتر سوگواره جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!