18 هزار نفر در کاشمر واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند


18 هزار نفر در کاشمر واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند

مشهد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت کاشمر گفت: حدود 18 هزار نفر در این شهرستان هنوز هیچگونه واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

مجتبی قائمی روز سه‌شنبه در حاشیه اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در کاشمر در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه برخی به هر دلیل امکان حضور در پایگاه‌های واکسیناسیون را ندارند، طرح واکسیناسیون خانه به خانه را از مدتها قبل آغاز کرده‌ایم با این حال هنوز ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرستان هیچ نوع واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه از ۲۲ تا ۲۵ آذر با همکاری چهار تیم از هلال‌احمر، بسیج، دانشجویان پرستاری و همکاران بهداشت ادامه دارد.

رییس مرکز بهداشت کاشمر گفت: در این طرح اعضای تیمهای بهداشتی به مناطق حاشیه شهر مراجعه کرده و اقدام به واکسیناسیون افراد می‌کنند که در ابتدای شروع طرح روزانه تا دو هزار و ۹۰۰ دز واکسن تزریق می‌شد اما اکنون این میزان به ۲۰۰ تا ۶۰۰ دز در روز کاهش یافته است.

وی افزود: از آغاز طرح واکسیناسیون تاکنون ۲۰۷ هزار و ۹۱۵ دز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده و اگر حداقل پوشش واکسیناسیون به بیش از ۸۰ درصد نرسد، شهروندان در دریافت بسیاری از خدمات با محدودیت مواجه می‌شوند.

قائمی ادامه داد: بر اساس آمار موجود ۱۷ هزار و ۷۰۴ نفر در این شهرستان واجد شرایط دریافت دز سوم واکسن کرونا هستند که تاکنون سه هزار و ۹۸ نفر دز سوم را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: افراد بالای ۴۰ سال که بیش از سه ماه از تزیق دز دوم واکسن آنها گذشته باید برای تزریق دز سوم به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر