نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز + خلاصه بازی و فیلم گل ها


نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز + خلاصه بازی و فیلم گل ها

نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید و استقلال به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز + خلاصه بازی و فیلم گل ها

به گزارش راهبرد معاصر نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. نتیجه بازی استقلال امروز این تیم را موقتا به صدر جدول رساند. حالا باید دید که دیگر مدعیان قهرمانی می توانند این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه. تکلیف صدرنشین لیگ برتر فردا پس از برگزاری دیدار تیم‌های گل‌گهر (۱۹ امتیاز)، آلومینیوم (۱۹ امتیاز) و مس رفسنجان (۱۷ امتیاز) مشخص می‌شود.

این بازی در جریان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی و بدون تماشاگر برگزار شد. امروز یکی از حساس ترین بازی های استقلال بود چرا که هر دو تیم مدعی قهرمانی رد لیگ هستند.

نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز + خلاصه بازی و فیلم گل ها

نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز

تیم استقلال در حساس ترین بازی هفته دهم، امروز میزبان سپاهان است. دو مدعی قهرمانی لیگ بیست و یکم در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که هر دو هفته گذشته پیروز شدند. شاگردان فرهاد مجیدی که فصل را مقتدرانه، با سه برد شروع کرده بودند، در پنج بازی متوالی به نتیجه مساوی رسیدند تا کمی از صدر دور شوند؛ آنها در هفته نهم سرانجام نوار تساوی هایشان را قطع کرده و با پیروزی روحیه بخش سه بر صفر خود را به بازی با سپاهان رساندند. استقلال در حال حاضر با 17 امتیاز چهارم است و می تواند با پیروزی مقابل سپاهان به صدر صعود کند؛ البته شاگردان محرم نویدکیا، تیمی نیستند که به این راحتی اجازه پیروزی به استقلال را بدهند. زردپوشان فوتبال اصفهان بعد از شکست 4-2 مقابل گل گهر، بازی زیبایی مقابل صنعت نفت انجام دادند و در روزی که می توانستند چندین بار دروازه این تیم را باز کنند، با پیروزی یک بر صفر زمین بازی را ترک کردند. سپاهان در حال حاضر با 19 امتیاز، صدر را با آلومینیوم و گل گهر شریک است و در صورت پیروزی می تواند، حداقل تا فردا به تنهایی صدرنشین شود. با این اوصاف قطعا بازی امروز در اوج حساسیت برگزار خواهد شد.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران 01-1400

یکشنبه: 1400/09/23 ؛ ساعت: 16:00

ورزشگاه: آزادی (بدون تماشاگر)

گروه داوری: داور: بیژن حیدری/ کمک ها: سعید علی نژادیان – علی میرزابیگی/ داور چهارم: مرتضی منصوریان/ ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب تیم استقلال:

سیدحسین حسینی

سیاوش یزدانی

عارف آقاسی

محمدحسین مرادمند

زبیر نیک نفس

مهدی مهدی پور

جعفر سلمانی

سبحان خاقانی

امیرحسین حسین زاده

کوین یامگا

رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز + خلاصه بازی و فیلم گل ها

ترکیب تیم سپاهان:

کریستوفر کنت

گئورگی ولسیانی

عزت‌الله پورقاز

دانیال اسماعیلی‌فر

امید نورافکن

مسعود ریگی

محمد کریمی

یاسین سلمانی

محمدرضا حسینی

فرشاد احمدزاده

سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

شرح گل بازی استقلال سپاهان + فیلم

استقلال 1 - سپاهان 0 (جعفر سلمانی 36): ارسال از سمت راست مهدی پور را رودی ژستد در داخل محوطه جریمه با ضربه سر برای جعفر سلمانی کاشت و این بازیکن بعد از یک کنترل خوب، با شوت روی پا دروازه سپاهان را باز کرد.

خلاصه بازی استقلال سپاهان

دقیقه 12: حرکت ترکیبی سپاهانی ها می رفت مدافعان استقلال را به زحمت بیاندازد ولی پاس در عرض کوتاه ریگی در داخل محوطه جریمه به موقع از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 17: کار تیمی استقلالی ها روی ضربه ایستگاهی به شوت جعفر سلمانی ختم شد که توپ در این صحنه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: ضربه سر فرشاد احمدزاده روی خروج ناموفق سید حسین حسینی راهی به دروازه نداشت و از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه 1+45: کریستوفر کنت با یک عکس العمل دیدنی، شوت کات دار امیرحسین حسین زاده را که از پشت محوطه جریمه راهی دروازه شد را راهی کرنر کرد.

دقیقه 51: شوت دیدنی امید نورافکن از پشت محوطه جریمه، با فاصله ای اندک از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 55: ضربه سر گئورگی ولسیانی روی ارسال نورافکن را سید حسین حسینی به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 59: فرشاد احمدزاده با یک فرار خوب در سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد، شوت روی پای این بازیکن اما جایی در چارچوب نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 63: پاس تک ضرب سلمانی، حسینی را صاحب موقعیت خوبی در سمت راست محوطه جریمه استقلال کرد اما ضربه این بازیکن از زاویه نسبتا بسته را گلر آبی ها به خوبی مهار کرد.

دقیقه 66: ارسال نورافکن از سمت چپ با دفع ناقص یزدانی همراه بود که طی آن توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 74: پاسکاری زیبای استقلالی ها به تک به تک ارسلان مطهری با کنت انجامید که این دروازه بان ضربه بازیکن حریف را با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز + خلاصه بازی و فیلم گل ها

حاشیه بازی

*استقلال در حالی پای به این مسابقه گذاشته که به همراه آلومینیوم و گل گهر، سه تیم بدون شکست این فصل به شمار می روند.

*بازی امروز، صحنه تقابل بهترین خط حمله لیگ بیست و یکم (سپاهان – 14 گل زده) با دومین خط دفاعی برتر لیگ (استقلال – 2 گل خورده) است.

*محرم نویدکیا و فرهاد مجیدی یک بار در قامت سرمربی مقابل هم قرار گرفته اند که به هفته پایانی لیگ بیستم مربوط می شود؛ در آن دیدار سپاهان موفق به شکست دادن استقلال در تهران شد.

*این بازی هم مثل دیگر بازی های هفته دهم بدون تماشاگر برگزار می شود؛ باشگاه استقلال با طرح موزائیکی روی سکوهای ورزشگاه آزادی، جای خالی تماشاگرانش را خالی کرده است.

*عارف غلامی، مدافع مصدوم استقلالی ها با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حضور یافت تا بازی حساس امروز را از نزدیک تماشا کند.

*سرمربیان جوان دو تیم خوش و بش صمیمانه ای پیش از شروع بازی داشتند.

*سروش رفیعی که به خاطر تولد فرزندش در دو بازی اخیر سپاهان غایب بود، به جمع اصفهانی برگشته و در بین ذخیره ای این تیم دیده می شود.

*محمد حسین مرادمند در برخورد با بازیکن حریف از ناحیه سر دچار خونریزی شد تا با سری بانداژ شده بازی را ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال