آغاز فروش اقساطی بدون بهره FMC SX5 فردا موتور


آغاز فروش اقساطی بدون بهره FMC SX5 فردا موتور

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) فردا موتورز طرح فروش اقساطی بدون بهره زمستانه کراس اوور FMC SX5 را آغاز کرده است. این خودرو، دومین محصول مونتاژی فردا موتورز با داخلی‌سازی 20 درصدی است. در حالی که متقاضیان کراس اوورهای جدید بازار کشور چشم به راه ورود محصول جدید فردا موتور به بازار هستند تا یک گزینه دیگر را به لیست... نوشته آغاز فروش اقساطی...

فردا موتورز طرح فروش اقساطی بدون بهره زمستانه کراس اوور FMC SX5 را آغاز کرده است. این خودرو، دومین محصول مونتاژی فردا موتورز با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی است.

در حالی که متقاضیان کراس اوورهای جدید بازار کشور چشم به راه ورود محصول جدید فردا موتور به بازار هستند تا یک گزینه دیگر را به لیست خرید خود اضافه کنند،‌ گروه خودروسازی فردا از آغاز عرضه FMC T5 خبر داده است.

جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که فردا موتور طی یک ماه‌ آینده کراس اوور FMC T5 را به بازار کشور عرضه خواهد کرد. این در صورتی است که اخیرا از این خودرو در جمع نمایندگی‌های گروه خودروسازی فردا به صورت محرمانه پرده‌برداری شده بود. همچنین فرداموتورز طرح فروش زمستانه محصولاتش را شروع کرده تا به عرضه محصولات قبلی خود ادامه دهد.

در طرح فروش زمستانه فرداموتورز، شرایط متنوعی برای خرید اقساطی ارائه شده و خودرو FMC SX5 با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه بدون بهره به مشتریان عرضه می‌شود. شرکت فردا موتورز موعد تحویل خودروهای عرضه شده در طرح زمستانه را ۱۲۰ روز کاری اعلام کرده است.

جدول فروش زمستانه فردا موتورز

آغاز فروش اقساطی بدون بهره FMC SX5 فردا موتورآغاز فروش اقساطی بدون بهره FMC SX5 فردا موتور

افرادی که قصد خرید محصولات فردا موتورز را دارند می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کرده و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 48645000-021 تماس حاصل کنند.

با خودرو فردا SX5 بیشتر آشنا شوید

آغاز فروش اقساطی بدون بهره FMC SX5 فردا موتورآغاز فروش اقساطی بدون بهره FMC SX5 فردا موتور

فردا SX5 دومین محصول مونتاژی گروه خودروسازی فردا است که با داخلی سازی ۲۰ درصدی روانه خط تولید این شرکت شده و در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می‌گیرد. برای این کراس اوور پیشرانه ۱.۶ لیتری 4A92 میتسوبیشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند ۱۲۳ اسب بخار قدرت را به همراه ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه برعهده یک جعبه دنده CVT اتومات گذاشته شده است. این جعبه دنده حالت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک، حالت برفی و حالت اسپرت را در خود دارد.

بررسی FMC SX5 از نظر امکانات رفاهی

برای نمونه‌ای از امکانات در نظر گرفته شده برای FMC SX5 می‌توان به تهویه الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفر، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، فرمان کمک برقی، سانروف، کنترل شروع حرکت در سربالایی و تریم داخلی چرم، اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال