تجلیل از 2 گروه نمایشی برتر جشنواره تئاتر مشگین‌شهر


تجلیل از 2 گروه نمایشی برتر جشنواره تئاتر مشگین‌شهر

ششمین جشنواره تئاتر مشگین‌شهر با معرفی و تجلیل از 2 گروه نمایشی برتر به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین‌شهر با قدردانی از حضور 5 گروه نمایشی در این رویداد، از 2 اثر برتر تجلیل تا به عنوان نمایش منتخب مشگین‌شهر به جشنواره استانی راه پیدا کنند.


در این مراسم که در تالار اندیشه مشگین‌شهر برگزار شد در کنار تجلیل از پیشکسوت عرصه تئاتر و نمایش جلال محمدلو در مشگین‌شهر، از 2 گروه نمایش «اندیشه ابری دل تنگ» و «کلاه آهنی» به عنوان آثار منتخب تجلیل شده و حضور آنها در جشنواره استانی مسجل شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم با قدردانی از حضور گرم هنرمندان رشته تئاتر اظهار کرد: بعد از 19 سال جشنواره تئاتر مشگین‌شهر دوباره احیا شده تا هنرمندان در این محفل ارزشمند گرد هم آیند.


عبدالله بحرالعلومی تصریح کرد: این رویداد هنری زمینه انگیزه‌بخشی مضاعف را برای فعالان رشته تئاتر و نمایش به وجود می‌آورد تا برای سال‌های آینده آثار قوی و ارزشمندی را تولید و به روی صحنه ببرند.


وی گفت: امسال چهارمین رویداد تئاتر را در حال برگزاری داریم که در شهرستان‌های مغان، خلخال و جشنواره استانی تئاتر از نقش‌آفرینان این عرصه تجلیل شده و قطعا در سال‌های آینده این جشنواره‌ها با گستردگی بیشتر برگزار می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به فروکش کردن بیماری کرونا و ضرورت راه‌اندازی سالن‌های نمایش و تئاتر اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا در همه شهرستان‌ها سالن و محل نمایش اختصاصی را برای گروه‌های تئاتر در نظر بگیریم تا آنها بتوانند آثار تولیدی خود را عرضه کنند.


بحرالعلومی خاطر نشان کرد: در سال‌های آینده سعی خواهد شد تا در بخش‌های مختلف تولیدات شهرستان‌ها مورد توجه قرار گرفته و در سطح ملی و حتی بین‌المللی این آثار به روی صحنه بروند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟