قابلیت جدید واتساپ؛ بازپخش پیام صوتی قبل از ارسال


واتساپ قابلیتی جدیدی به پلتفرم خود اضافه کرده است که امکان گوش‌دادن به پیام‌های صوتی را قبل از ارسال برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما‏‏، پیام‌‌های صوتی خیلی ساده‌تر از پیام‌های نوشتاری هستند و منظور کاربر را سریع‌تر و رساتر انتقال می‌دهند. این پیام‌ها در پلتفرم واتساپ محدودیت زمانی ندارند و کاربر می‌تواند علاوه‌بر تغییر سرعت شنیدن آن‌ها، زمانی را که گوش داده است، مشاهده کند.

قابلیت جدید واتساپ؛ بازپخش پیام صوتی قبل از ارسال

واتساپ به تازگی قابلیت گوش‌دادن به پیام‌های صوتی را قبل از ارسال معرفی کرده است؛ برای این کار، کافی است تا آیکون میکروفون را فشار دهید و نگه دارید تا پیام صوتی ضبط شود. سپس، انگشت خود را به‌سمت بالا بکشید تا به حالت ضبط بدون دخالت دست بروید. در ادامه، دکمه توقف را لمس کنید و برای شنیدن پیام ضبط‌شده خود قبل از ارسال، گزینه پخش را انتخاب کنید. اگر از صدای ضبط‌شده راضی بودید، پیام صوتی را ارسال کنید.

استفاده از قابلیت بازپخش پیام صوتی قبل از ارسال واتساپ برای کاربران بسیار ساده است. در حالیکه دو پلتفرم پیام‌رسان دیگر متا (فیسبوک و اینستاگرام) هنوز به چنین قابلیتی مجهز نیستند.

این قابلیت به‌زودی برای همه‌ی کاربران گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت؛ اما ممکن است زمان انتشار آن برای گوشی‌های مختلف متفاوت باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند