ورزشکار شیرازی مدال برنز کاراته جوانان آسیا کسب کرد


ورزشکار شیرازی مدال برنز کاراته جوانان آسیا کسب کرد

شیراز-ایرنا- محمد حسین شیرصفت ورزشکار شیرازی شرکت کننده درمسابقات کاراته قهرمانی آسیا که درکشور قزاقستان در حال برگزاری است موفق به کسب نشان برنز شد و بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش ایرنا، شیرصفت که کاپیتان تیم ملی کاراته جوانان است، یکشنبه در دور اول وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با نتیجه پنج برصفر ابراهیم باخیت از امارات را شکست داد و راهی دور دوم د.

این ورزشکار جوان شیرازی در دور دوم مقابل سلطان القطانی از عربستان با نتیجه پنج بر۲ مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند تا شانس خود را در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به آزمایش بگذارد.

کاپیتان تیم ملی جوانان که عزم خود را برای گرفتن مدال جزم کرده بود در دیدار رده بندی با اقتدار برابر جوزپه راتزنگر از اندونزی قرار گرفت و با نتیجه ۶بر صفر پیروز شد و مدال برنز این رقابت ها را به گردن آویخت.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در ۲ بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر لغایت اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

محمد حسین شیرصفت در وزن منهای ۵۵ کیلو در رده جوانان، زهرا بنیانی در وزن منهای ۵۵کیلو رده سنی امید و علی حاجی زاده در کاتای نوجوانان ورزشکاران شرکت کننده از فارس در مسابقات آسیایی قزاقستان هستند و محمد هادی محمدی هم از این استان مربی تیم ملی نوجوانان است.

کاروان تیم‌های ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ قزاقستان با عنوان عزم و ایمان و با ۶۳ ورزشکار شرکت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...