عکس| هاشمی رفسنجانی و عادل فردوسی پور!


عکس| هاشمی رفسنجانی و عادل فردوسی پور!

در فوتبال حرفه‌ای ایران شاید کسی زیاد بهرام رشید فرخی را نشناسد، ولی او از مرحوم هاشمی رفسنجانی گرفته تا عادل فردوسی پور را در زمین فوتبال جلوی قاب تصویر نشان داده است!

آفتاب‌‌نیوز :

مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در شرایطی روز گذشته برگزار شد که در یکی از این دیدارها، مس کرمان در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد ماشین سازی تبریز عبور کند. این بازی نه به خاطر برد مسی‌ها در تبریز بلکه به دلیل شادی گل بازیکن این تیم حسابی مورد توجه قرار گرفت.

در دقیقه ۷۸ این بازی، بهرام رشید فرخی، گل برتری و دوم مس کرمان را وارد دروازه ماشین سازی کرد و بعد با بالازدن پیراهن ورزشی اش، از دستنوشته‌ای که زیر آن بود رونمایی کرد. رشید فرخی زیر پیراهنش یاد عادل فردوسی پور، مجری رانده شده از شبکه سه و تهیه کننده برنامه ۹۰ را گرامی داشته بود و به نوعی به جای خالی او در شبکه سه انتقاد کرده بود. این بازیکن مس کرمان درباره عادل فردوسی پور نوشته بود: «دلتنک صدایی که عادل بود، عادل فردوسی پور».

بهرام رشید فرخی در شرایطی گلش را به عادل فردوسی پور آنهم با کنایه زدن به جای خالی او تقدیم کرد که پیش تر، دست کم در دو مورد دیگر هم خوشحالی جالب توجهی کرده بود؛ او سال ۱۳۹۸ در همین جام حذفی وقتی دروازه تراکتور را در شکست ۴ بر یک تیمش گشود، به جای خالی زنان ایرانی در ورزشگاه اعتراض کرد و با مطرح کردن این موضوع و بالازدن پیراهن ورزشی اش از این نوشته رونمایی کرد که «جای مادران سرزمینم در ورزشگاه خالی است». به گزارش فرارو، این بازیکن بعد‌ها گفت که دوست دارد مادرش در ورزشگاه از نزدیک شاهد بازیهایش باشد تا گل هایش را به او تقدیم کند.

البته که جالب‌ترین خوشحالی پس از گل او در رقابت‌های لیگ یک و در کرمان رقم خورد جایی که در تقابل با تیم مس رفسنجان وقتی موفق به گلزنی شد، از عکس آیت الله هاشمی رفسنجانی رونمایی کرد. به گزارش فرارو، مهاجم مس کرمان درمورد این کارش گفته بود قصد داشته در سالگرد فوت آقای رفسنجانی یاد او را گرامی بدارد. البته به قرار آن کارش موجب ناراحتی عده‌ای شده بود و رشید فرخی گفته بود اگر حس کند این نوع شادی‌های پس از گلش بقیه را ناراحت می‌کند، دیگر چنین کاری نمی‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...