امسال 170 قاچاقچی مواد مخدر در مهاباد دستگیر شدند


امسال 170 قاچاقچی مواد مخدر در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: امسال 170 نفر قاچاقچی خرده فروش توسط ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ محمد توحیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در کنار دستگیر شدگان، از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲ برابری داشته است.

وی ادامه داد: امسال همچنین ۶۵ معتاد متجاهر در راستای جلوگیری از سرقت‌های خُرد و فروش و توزیع انواع مواد مخدر از سطح معابر و محله‌های مختلف سطح شهرستان جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد داده شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد مهم‌ترین هدف اجرای این‌گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: برخورد پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر هرگز تعطیلی ندارد و نیروهای انتظامی در هر شرایط آماده برخورد با این افراد است.

سرهنگ توحیدی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون دارای ۲ مرکز ترک اعتیاد کمپ ماده ۱۵ است؛ این نخستین برخورد نیروهای انتظامی برای جمع‌آوری افراد معتاد متجاهر در سال‌ جاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه