جان باختن 8 نفر در سانحه رانندگی محور چابهار


جان باختن 8 نفر در سانحه رانندگی محور چابهار

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: هشت نفر از سرنشینان پژو پارس در سانحه رانندگی محور چابهار- نیکشهر جان باختند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل زا ایرنا، محمودرضا ناصح دوشنبه شب اظهار داشت: در ساعت ۱۸:٠۶ دقیقه دوشنبه شب حادثه برخورد کامیون با خودروی سواری پژو در محور نیکشهر به چابهار حد فاصل روستای کرین دوک به مرکز پیام اورژانس اعلام که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محور ایرانشهر، نیکشهر ، چابهار همچنان قربانی می گیرد، خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

وی گفت: محور چابهار- نیکشهر به ایرانشهر به دلیل کم عرض بودن و تک بانده و تردد زیاد کامیونها از پرحادثه ترین مسیرها است که روزانه شاهد حوادث ناگوار رانندگی هستیم و نیاز هست هر چه سریعتر ۲ بانده و تبدیل به آزادراه و بزرگراه شود.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه پژو با تریلی به دلیل سبقت غیر مجاز راننده پژو هشت نفر را در محور نیکشهر چابهار به کام مرگ کشاند.

سرهنگ مصطفی کول زاده ظهارداشت: این حادثه در کیلومتر ۳۵ محور نیکشهر به چابهار رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه راننده پژو به دلیل سبقت غیر مجاز در پیچ جاده به تریلی برخورد کرده و تمامی سرنشینان آن شامل ۲ مرد، چهار زن و دو کودک جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در پیشگیری از بسیاری از حوادث رانندگی استان موثر است چرا که دلیل عمده تصادفات سرعت یا سبقت غیر مجاز است.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی