23 نفر در ارتباط با تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در مراغه دستگیر شدند


23 نفر در ارتباط با تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در مراغه دستگیر شدند

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه از کشف 2 کیلو و 114 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه 23 متهم به جرم تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ «توحید فارسی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پی وصول گزارشی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از انجام اقدامات فنّی و تخصصی و هماهنگی قضائی، این افراد را شناسایی کردند و در بازرسی از منازل، خودروها و بازرسی بدنی متهمان، این میزان مواد مخدر کشف و یک دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی شبانه‌روز با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از شهروندان خواست تا برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال