20 خودرو گرفتار در برف و کولاک در سقز رها سازی شد


20 خودرو گرفتار در برف و کولاک در سقز رها سازی شد

سنندج- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سقز گفت: در پی بارش برف و کولاک از صبح امروز تاکنون 20 دستگاه خودرو در مسیر سقز - بانه رهاسازی شد.

محمود روحانی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف در محور سقز - بانه (میرده تا کیله‌شین) شدت بیشتری نسبت به سایر مسیرهای ارتباطی شهرستان سقز داشت و این مسیر با کولاک همراه شد که با تلاش بی وقفه نیروهای راهداری، امدادرسانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی معابر و جاده‌های شهرستان سقز باز است و تردد در آنها جریان دارد، افزود: محور سقز - بانه و همچنین منطقه اباتو و محور سقز - تکاب با بارش پراکنده برف همراه است.

وی با اشاره به اینکه از اوایل صبح تا کنون چهار اکیپ برفروبی در محور سقز - بانه مشغول به فعالیت هستند، اضافه کرد: راهداران سقزی همراه با پلیس راه شهرستان، برای ۲۰ خودرو زنجیر چرخ بسته‌اند که این رانندگان متاسفانه اقدام به نصب زنجیر چرخ نکرده بودند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سقز به رانندگان توصیه کرد در صورت ضرورت تردد در جاده ها، حتما به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی و گرمایشی مجهز باشند.

طبق اعلام هواشناسی شهرستان سقز سامانه بارشی برف و باران تا فردا پنجشنبه همچنان ادامه دارد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند