ایستگاه مترو توحید افتتاح شد


ایستگاه مترو توحید افتتاح شد

عصر امروز ایستگاه مترو توحید با حضور مسئولان شهری افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در حاشیه افتتاح ایستگاه توحید اظهار کرد:این ایستگاه ۱۴۱ امین ایستگاه متروی تهران است و مهم‌ترین ایستگاه تقاطعی خط ۴ و ۷ است. ایستگاه توحید را به عنوان یکی از سخت‌ترین و دشوار‌ترین ایستگاه‌ها در ساخت می‌توان دانست. ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی قرار دارد و در مرز چهار منطقه ۲، ۶، ۱۰ و ۱۱ واقع شده است.

وی افزود: در سه ماه گذشته ۵ ورودی جدید بازگشایی شد که بعضا به اندازه یک ایستگاه به مردم کمک کننده هستند. ورودی دوم ایستگاه رودکی یکی از این ورودی‌های مهم بود.

امام درباره افتتاح‌های آینده مترو گفت: تا بهمن ماه نیز از سه ورودی جدید در ایستگاه‌های بریانک، امام حسین، مدافعان سلامت بهره برداری خواهد شد.

در ادامه سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد:طی بازدید‌های بنده ۴۰۰ نفر در این ایستگاه کار می‌کردند و یکی از پیچیده‌ترین ایستگاه‌ها در ساخت است. سعی شده تمام تجهیزات هم از تولیدات داخلی باشد. علی رغم همه محدودیت‌های مالی، جریان ورود منابع مالی از شهرداری به مترو قطع نشده و توسعه و رفع نواقص در دستور کار قرار دارد. به دنبال یک برنامه و راه کار مناسب هستیم تا ورود بخش خصوصی برای توسعه مترو را هم داشته باشیم. ۱۵۴ کیلومتر باقی مانده از طرح جامع ریلی است که قابل اجرا در سه سال و نیم خواهد بود و امیدواریم دولت هم حمایت کند تا بتوانیم آن‌ها را به پایان برسانیم.
انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری