مسابقه کتابخوانی «نطق سلیمان» برگزار می‌شود


مسابقه کتابخوانی «نطق سلیمان» برگزار می‌شود

مؤسسه چاپ و انتشارات دانشگاه جامع امام حسین(ع) در راستای توسعه فرهنگ و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه کتابخوانی «نطق سلیمان» را با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جشنواره «نطق سلیمان» با شعار «سلیمانی نرم افزارِ مقاومت و الگوی مبارزه» به صورت مسابقه کتابخوانی از سوی مؤسسه چاپ و انتشارات دانشگاه جامع امام حسین(ع) و در راستای توسعه فرهنگ و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

این مسابقه از محتوای کتاب نطق سلیمان که وقف حضرت امام حسین(ع) گردیده و مجموعه سخنرانی های دسته بندی شده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، در ایام سالگشت شهادت این سردار دلها برگزار خواهد شد.

مطالعه این کتاب ارزشمند ضمن تکریم یاد و خاطره آن مجاهد اندیشمند و آشنایی مخاطبان با مکتب فکری ایشان باعث توسعه مکتب فکری سردار در جامعه شود.

این مسابقه با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود و به نفرات برتر شرکت کننده در مسابقه «نطق سلیمان» از سوی دبیرخانه جشنواره پلاک طلا اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه جشنواره به آدرس اینترتنی https://bookiversity.ir/مراجعه و یا شماره تلفن های 09107616995 و 02188832777 تماس بگیرند.

منبع مسابقه: کتاب نطق سلیمان

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام