46 قطعه پرنده کمیاب در خراسان جنوبی کشف شد


46 قطعه پرنده کمیاب در خراسان جنوبی کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در بازرسی از اتوبوس مسافربری، 46 قطعه پرنده کمیاب به ارزش 390 میلیون ریال در شهرستان بیرجند کشف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «جواد بخشی» امروز (۱ دی) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، 46 قطعه پرنده کمیاب کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 390 میلیون ریال براورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در این ارتباط یک اتوبوس مسافربری توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بخشی با بیان این که مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)