طرح جامع مطالعاتی بازآفرینی شهری فردیس هر چه سریع تر مصوب شود


طرح جامع مطالعاتی بازآفرینی شهری فردیس هر چه سریع تر مصوب شود

کرج - ایرنا - معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس خواستار تسریع در تصویب طرح مطالعاتی بازآفرینی پایدار شهرهای فردیس و مشکین دشت از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز شد.

بهزاد پرویزی روز دوشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان فردیس افزود: اقدامات طرح مطالعاتی بازآفرینی شهری فردیس انجام شده است و منتظر تایید نهایی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان هستیم.

وی توضیح داد: طرح جامعه سندبازآفرینی شهر مشکین دشت نیز توسط مشاور در حال جمع آوری داده ها،اطلاعات و آمار از دستگاهای مربوطه است و به محض تکمیل به اداره کل راه و شهر سازی استان برای نهایی شدن صادر می شود.

وی با بیان اینکه هنوز موفق نشدیم از اعتبارات این طرح استفاده کنیم، اظهار داشت: ابتدا باید این طرح ها مصوب شود سپس به ادارات ابلاغ کرد.

معاون امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: اطاله زمان بررسی و تصویب طرح جامع فردیس موجب ناکارآمدی طرح، بی‌انضباطی شهری و هدررفت منابع و تلاش‌های صورت گرفته و بلاتکلیفی مردم و مدیریت محلی و عدم پاسخگویی مناسب و موثر به نیازهای قابل برنامه‌ریزی شهر است.

پرویزی افزود: پیگیری و مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تصویب طرح جامع در کمترین زمان ممکن ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: استقرار دفاتر تسهیل گری در شهر فردیس به جد در دستور کار شهرداری فردیس قرار گیرد.

وی تاکید کرد که به منظور دستیابی به هدف های ستاد بازآفرینی شهری، باید مردم را با اطلاع رسانی صحیح، به مشارکت در نوسازی بافت‌های فرسوده ترغیب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)