دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه 7 در مسجد صفا


دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه 7 در مسجد صفا

مسجد صفا مکان دیدار عضو کمیسیون و عمران و ترافیک شورای ششم شهر تهران و شهردار منطقه 7 با نمازگزاران این منطقه بود تا شهروندان بدون واسطه به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های خود با مجموعه مدیریت شهری بپردازند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، مسجد صفا مکان دیدار عضو کمیسیون و عمران و ترافیک شورای ششم شهر تهران و شهردار منطقه ۷ با نمازگزاران این منطقه شد تا شهروندان بدون واسطه به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های خود با مجموعه مدیریت شهری بپردازند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام «محمدآقامیری»، عضو شورای اسلامی شهر تهران رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و حل مشکلات آن‌ها را از وظایف اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: تنها از طریق ارتباط دوسویه با شهروندان می‌توانیم شهری شاداب داشته باشیم و از طریق این دیدار‌های رو در رو و مستمر شاهد بیان و حل مشکلات شهری خواهیم بود.

در حاشیه این دیدار «نصرالله آبادیان»، شهردار منطقه۷ تصریح کرد: در بخش شرقی این منطقه شاهد تجمع بافت فرسوده هستیم که با ارائه طرح‌های تشویقی و ترغیب شهروندان بخش قابل ملاحظه‌ای از آن نوسازی شده است، اما بخش باقی مانده در اولویت کاری ما در دوره مدیریت جدید قرار دارد.

وی عنوان کرد: کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و سهولت دسترسی به این مناطق در مواقع بروز حوادث، تنها بخش کوچکی از اهداف اصلی ما برای نوسازی بافت فرسوده است.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به شناسایی آسیب‌های این منطقه، افزود: با توجه به موقعیت مکانی و مرکزیت این منطقه با کمبود سرانه فضای سبز به ویژه در بخش شرقی روبرو هستیم، اما با نگاه تخصصی و استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه باید در مسیر افزایش حداکثری این فضا‌ها و برآوردن انتظارات و مطالبات شهروندان ساکن در این منطقه گام برداشت.

وی در ادامه بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام این منطقه تأکید کرد و گفت: مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی شهید توکلی و مرودشت دو مورد از پروژه‌های نیمه‌تمام این منطقه است، که با توجه به نقش تاثیرگذار این دو مجموعه در پر کردن اوقات فراغت و کسب رضایت شهروندان، تکمیل و اتمام آن‌ها را در راس فعالیت‌های منطقه قرار داده ایم.

گفتنی است این دیدار با هدف ارتباط بی واسطه مسئولین با شهروندان و رفع مشکلات آنان با حضور حجت الاسلام محمد آقامیری عضو و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و نصرالله آبادیان شهردار منطقه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صفا برگزار و نمازگزاران و شهروندان به طور مستقیم به گفتگو با مدیران شهری پرداختند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا