برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی در کانون های مساجد فارس برگزار می شود


برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی در کانون های مساجد فارس برگزار می شود

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی در کانون های مساجد فارس، گفت: نشست های بصیرتی با حضور اعضای کانون ها برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: 9 دی سال 1388 که در تقویم ملی به نام روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامیده شده است، روزی بود که اقشار مختلف جامعه برای دفاع از ارزش های دینی و اسلامی و پیروی از ولایت فقیه به صحنه آمدند و حماسه آفریدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهگی هنری مساجد فارس ضمن تاکید بر نقش مساجد و مراکز دینی در افزایش بصیرت مردم و به خصوص نسل جوان، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای انجام رسالت های خطیر خویش تحقق منویات رهبری را همواره مدنظر قرار داده و در همه مناسبت های ملی و مذهبی با اجرای ویژه برنامه های مردمی سعی دارد تا پیوند بین مردم با خانه های خدا را تقویت کند و بصیرت افزایی را تحقق بخشد.

حجت الاسلام امیدی با تشریح برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی در کانون های مساجد استان، گفت: اصحاب کانون های مساجد فارس با برپایی نشست های بصیرت افزایی با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج، نمایشگاه های عبرت های عاشورایی، توزیع و نصب پوستر و اجرای برنامه های مختلف در محل مساجد این روز را گرامی می دارند.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در روز های هشتم و نهم دی ماه خبر داد و افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در مراسم های پیش بینی شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر استان حضور فعال خواهند داشت.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید