ابوالقاسم پور: واگذاری استقلال و پرسپولیس به وزارت صمت و اقتصاد فایده ندارد


ابوالقاسم پور: واگذاری استقلال و پرسپولیس به وزارت صمت و اقتصاد فایده ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار نشوند، مشکلات آن‌ها حل نمی‌شود و به خودکفایی نمی‌رسند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم گلریزان برای ایتام اظهار داشت: امروز با حضور شهردار تهران، اهالی ورزش و خانواده‌های معظم شهدا مراسم گلریزان برای ایتام برگزار و مبالغ خوبی جمع آوری شد. امیدوارم جرقه این کار که از شهرری زده شد به دیگر نقاط استان تهران و کشور برسد.

او درباره تغییر کاربری زورخانه‌ها عنوان کرد: در این زمینه باید فرهنگ سازی شود. شهرری زورخانه‌های زیادی دارد؛ اما متاسفانه در دوران کرونا رفت و آمد به زورخانه‌ها کمتر شد. انسان‌های بزرگی مانند تختی از همین زورخانه‌ها بیرون آمدند.

بیشتر زورخانه‌ها در اختیار بخش خصوصی هستند و پس از شیوع ویروس کرونا، کاربری برخی از زورخانه‌ها تغییر پیدا کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعیت این است که بیشتر مردم ایران طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند. مسئولانی که راس کار هستند، باید از این ۲ باشگاه حمایت کنند. امیدوارم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند؛ زیرا این اتفاق به آبرو و اعتبار فوتبال ایران هم ضربه می‌زند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل بدهی‌های داخلی و خارجی، نداشتن ورزشگاه اختصاصی و مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس قصد دارد این ۲ باشگاه را به دلیل عدم رعایت قواعد حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید

روشن: امیدوارم استقلال و پرسپولیس از لیگ آسیا حذف شوند

ابوالقاسم پور در واکنش به این که عده‌ای ابراز امیدواری می‌کنند تا حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، زمینه ساز رفع ایرادات این ۲ باشگاه و سپردن آن‌ها به بخش خصوصی باشد گفت: با حذف شدن اتفاق خوبی نمی‌افتد. به اعتقاد من شرایط این ۲ باشگاه با تذکر و حمایت بهتر می‌شود.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع مجوز حرفه‌ای تیم‌های ایرانی روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

او درباره بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به وزارت اقتصاد و باشگاه استقلال به وزارت صمت گفت: تا پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار نشوند، مشکلات آن‌ها حل نمی‌شود و به خودکفایی نمی‌رسند. این وزارتخانه‌ها هم نهاد‌های دولتی هستند و سپردن پرسپولیس و استقلال به آن‌ها فایده‌ای ندارد. اگر وزارت اقتصاد و صمت مالک پرسپولیس و استقلال شوند، از هزینه در جا‌هایی که وظیفه رسیدگی به آن‌ها را دارند باز می‌مانند و پول دادن آن‌ها به استقلال و پرسپولیس اعتراض مردم را هم در پی خواهد داشت. دستگاه‌های نظارتی باید مراقب باشند که پس از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، نهاد یا شخصی از نام و برند این ۲ باشگاه سوء استفاده نکند؛ زیرا استقلال و پرسپولیس هواداران فراوانی دارند و بسیاری از جوانان از بازیکنان این تیم‌ها الگوبرداری می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس