نمایشگاه عکس و پوستر «روایت حبیب» در پیشوا گشایش یافت


نمایشگاه عکس و پوستر «روایت حبیب» در پیشوا گشایش یافت

تهران- ایرنا- در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه عکس و پوستر «روایت حبیب» در شهرستان پیشوا گشایش یافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در این نمایشگاه که با حضور امام جمعه، فرماندار، مسوولان محلی و خانواده معظم شهدا گشایش یافت، آثاری از عکس‌ها و پوسترهای خلق شده توسط هنرمندان سراسر کشور با عشق و ارادت به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری پیشوا در حاشیه این مراسم گفت: این نمایشگاه در قالب کاروان هنری روایت حبیب برپا شده تا گوشه‌ای از زندگی سراسر افتخار شهید سلیمانی در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گیرد.

ابراهیم تاجیک نوری افزود: شهید سلیمانی، چهره‌ای محبوب و جهانی است که شاید بسیاری از ابعاد وجودی ایشان برای همگان مشخص نشده بنابراین برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نقش بسزایی در شناخت وی به ویژه ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی دارد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه زندگی حاج قاسم سلیمانی و ارتباط وی با خانواده‌های معظم شهدا، فرزندان شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم و حضور ایشان در میادین نظامی و غیر نظامی به تصویر کشیده شده است.

نمایشگاه روایت حبیب در ضلع غربی صحن امامزاده جعفر(ع) دایر گردیده و به مدت ۲ روز صبح‌ها پذیرای دانش‌آموزان و کارکنان مدارس بوده و از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان عموم مردم است.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان