توزیع 1500 بسته معیشتی هم‌زمان با دومین سالگرد سردار سلیمانی در نهاوند


توزیع 1500 بسته معیشتی هم‌زمان با دومین سالگرد سردار سلیمانی در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری شانزدهمین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با توزیع هزارو 500 بسته معیشتی در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی‌مختاری روز شنبه ۱۱ دی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در دهه بصیرت برنامه‌های مختلف و متنوعی در نقاط مختلف شهرستان نهاوند برگزار می‌شود که توزیع هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان یکی از این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۲ دی‌ماه در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند با حضور یکی از فرماندهان و سرداران محور مقاومت و هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مختاری با اشاره به‌ این‌که در این دهه سلسله نشست‌های بصیرتی در سطح کلیه پایگاه‌های مقاومت شهرستان برگزار می‌شود، افزود: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهرستان توسط بسیج سازندگی، اجرای برنامه نهضت روشنگری از طرف بسیج طلاب، ائمه جمعه و جماعات در سطح شهرستان از جمله برنامه‌هایی است که در این دهه در شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: برگزاری میز خدمت در این دهه از طرف بسیج ادارات، ویزیت رایگان نیازمندان از طرف بسیج جامعه پزشکی، سرکشی از خانواده شهدا و وابستگان سپاه از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های علمداران بصیرت، علمدار انقلاب و چله انقلاب اسلامی، تاکید کرد: برگزاری مراسمات و نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدا و مسابقات با محوریت علمداران بصیرت در سطح پایگاه‌ها و در سطح ادارات شهرستان از دیگر فعالیت‌های این دهه به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در خاتمه یادآوری کرد: یکی از ضرورت‌هایی که در این ایام و با توجه به شرایط کشور و جنگ نرم دشمنان باید بیشتر به آن توجه داشته باشیم تبیین جهاد و روایت صحیح از حماسه‌های انقلاب اسلامی است که برای نسل جوانان و نوجوان بسیار مهم و ضروری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری