ادامه روند منفی در بازار سهام/ خودرو فردا بورس را نجات می‌دهد؟


ادامه روند منفی در بازار سهام/ خودرو فردا بورس را نجات می‌دهد؟

شاخص کل بورس امروز با افت بیش از  18 هزار واحدی روبه‌رو بود و در کانال یک میلیون و 378 هزار واحد قرار گرفت. نوشته ادامه روند منفی در بازار سهام/ خودرو فردا بورس را نجات می‌دهد؟ (https://tejaratnews.com/%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3-11-%d8%af%db%8c-1400) اولین بار در تجارت‌نیوز (https://tejaratnews.com) پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز در ادامه بازار نوسانی چهارشنبه هفته گذشته با افت بیش از ۱۸ هزار واحدی روبه‌رو بود و در کانال یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد قرار گرفت. علاوه بر افت ۱٫۳۲ درصدی شاخص کل، شاخص هم‌وزن نیز در پایان معاملات امروز ۱٫۲۶ درصد افت داشت. ارزش کل معاملات بازار سهام امروز حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان ثبت شد.

فولاد، فارس، شپدیس و نوری امروز بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند. در روزی که تقریبا تمام گروه‌های بازار قرمزپوش بودند، دارویی‌ها، زراعی‌ها و قند و شکر با رشد مواجه شدند.

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی امروز برترین گروه‌های صنعتی بودند. کارین، پالایش و کمند بیشترین ارزش معامله و خودرو، خپارس و کارین بیشترین حجم معامله را ثبت کردند.

همچنین شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۶۳ واحد افت در کانال ۱۸ هزار و ۶۷۳ واحد قرار گرفت و آریا، بپاس و زاگرس بیشترین تاثیر منفی در شاخص فرابورس را داشتند.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: با توجه به وضعیت امروز بازار، احتمالا فردا در نیمه اول روال منفی ادامه خواهد یافت. در نیمه دوم احتمال بازگشت و رشد در بازار وجود دارد البته به شرط تغییرات در وضعیت گروه‌های خودرو و پالایش.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟