نحوه استفاده از دو سیم کارت در آیفون + فیلم


نحوه استفاده از دو سیم کارت در آیفون + فیلم

ویدئوی پشتیبانی اپل نشان می‌ دهد چگونه می‌ توانید قابلیت‌های دو سیم‌کارت آیفون را راه‌ اندازی و استفاده کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، پشتیبانی اپل ویدئوی جدیدی را منتشر کرده تا توضیح دهد چگونه می‌توان از قابلیت‌های دو سیم کارت گوشی‌های آیفون استفاده کرد. به عنوان مثال، می‌توانید یک خط برای تماس‌های کاری خود و یک خط دیگر برای تماس‌های شخصی خود داشته باشید. البته قبل از اینکه این ویژگی را تنظیم کنید، باید یک خط موجود را انتقال دهید یا یک خط ثانویه را از اپراتور بی سیم خود خریداری کنید.

برای راه اندازی و استفاده از قابلیت‌های آیفون دو سیم کارت خود، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

از آیفون XS ۲۰۱۸ به بعد، شما می‌توانید از یک سیم کارت الکترونیکی (سیم‌کارت eSIM یا جاسازی‌شده) و یک سیم‌کارت فیزیکی و در سری آیفون‌های ۱۳، از یک سیم کارت eSIM و یک سیم کارت فیزیکی یا دو سیم کارت eSIM استفاده کنید. سیم کارت eSIM روی مادربرد آیفون تعبیه شده و به اپل این امکان را می‌دهد تا در فضا صرفه جویی کند. پس از اینکه خط اضافی را از طریق ارائه دهنده بی‌سیم خود فعال کردید، باید یک کد QR یا یک اعلان دریافت کنید تا به شما در این فرآیند کمک کند.

اپل نام‌های از پیش تعیین‌شده‌ای از جمله Business، Cellular Data، Personal، Primary، Secondary یا Travel دارد. البته اگر هیچ یک از این نام‌ها را دوست ندارید، می‌توانید یک برچسب سفارشی ایجاد کنید. پس از انتخاب، روی Done در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید

نقص در ویژگی حذف نویز گوشی‌های آیفون ۱۳

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات