معرفی مکتب حاج قاسم به سوئدی زبانان


معرفی مکتب حاج قاسم به سوئدی زبانان

فرهنگ و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به زبان سوئدی در پایگاه اطلاع رسانی رایزنی جمهوری اسلامی ایران در استکهلم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، رایزنی جمهوری اسلامی ایران در استکهلم با بهره‌گیری از آثار هنری و تولیدی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتخارات، فرهنگ و مکتب حاج قاسم را به زبان سوئدی ترجمه کرد.

این نمایندگی فرهنگی در راستای ترویج اندیشه، روش و منش آن شهید والامقام به جامعه جهانی به ویژه سوئدی زبانان، مکتب حاج قاسم را معرفی و تبیین کرد تا همگان با افکار این سردار دلها به خوبی آشنا شوند.

بنابر این گزارش،‌ این آثار هنری در پایگاه اطلاع رسانی رایزنی جمهوری اسلامی ایران در استکهلم در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اهدای گل و ادای احترام به شهید سلیمانی

به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها،‌ مراسم تجلیل و اهدای گل به شهدای مبارزه با تروریسم جهانی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان در سوئد و جمعی از ایرانیان مقیم و دیپلمات‌های خارجی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم برگزار شد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark