پویش تولید محتوای مردمی به نیت سردار سلیمانی راه‌اندازی شد


پویش تولید محتوای مردمی به نیت سردار سلیمانی راه‌اندازی شد

پویش تولید محتوای مردمی به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف آشنایی با دیدگاه ارمنی زبانان با آن شهید بزرگوار از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در ارمنستان، راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان پویش تولید محتوای مردمی با هدف آشنایی با دیدگاه ارمنی زبانان با آن شهید بزرگوار و نیز معرفی مجاهدت‌های سردار دلهای عدالت طلبان در فضای مجازی راه‌اندازی کرده است.

در این پویش مردمی از مخاطبان خواسته شده است تا دیدگاه خود را در خصوص متن ذیل بنویسند:

«اگر سردار سلیمانی نبود؟

اگر سردار سلیمانی بود؟

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در چند سطر برایمان بنویسید اگر در سال‌ه ای هجوم داعش و تکفیری‌ها به عراق و سوریه سردار سلیمانی نبود چه می ‌شد؟ و اگر امروز سردار سلیمانی بود چه می‌شد؟»

به شرکت کنندگان این پویش تا پایان روز دوشنبه 13 دی‌ماه مصادف با سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید سلیمانی فرصت داده شده است تا دیدگاه‌های خود را در خصوص دو سؤال فوق بنویسند.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به برترین نوشته‌ها در مراسمی که روز چهارشنبه 15 دی‌ماه برای بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ایروان برگزار خواهد شد، جوایزی به رسم یادبود اعطاء می‌کند.

این پویش مردمی مجازی در گروه ایرانشناسی ارمنی در فیسبوک، کانال تلگرامی رایزنی فرهنگی و دیگر شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده و با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات