استقبال مسلمانان از کریسمس با کمپین پاکسازی خیابان های «هارتلپول»


استقبال مسلمانان از کریسمس با کمپین پاکسازی خیابان های «هارتلپول»

اعضای گروه جامعه مسلمانان «هارتلپول» با شروع سال نو اقدام به تمیز کردن خیابان ها برای ایجاد پیوند میان جامعه مسلمانان و غیرمسلمانان کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «hartlepoolmail»، اعضای گروه جامعه مسلمانان «هارتلپول» با شروع سال نو اقدام به تمیز کردن خیابان ها برای نشان ایجاد پیوند میان جامعه مسلمانان و غیرمسلمانان کرده اند.

انجمن جامعه مسلمانان احمدیه سال نو میلادی را با پاکسازی خیابان های هارتلپول پس از جشن آغاز کردند تا از یک سو بر اهمیت نظافت و تمیزی در اسلام تاکید داشته باشند و از سوی دیگر پل ارتباطی با جامعه غیرمسلمانان برقرار کرده باشند.

اعضای جامعه مسلمانان احمدیه در روز سال نو برای اقامه نماز در مسجد «نصیر » در «تراس بروگام » حضور داشتند و بعد از آن اقدام به پاکسازی خیابان ها کردند.

«الکس بورثویک»،یکی از اعضای جامعه مسلمانان احمدیه در این باره گفت: ما برای چندین دهه از زندگی در هارتلپول بهره مند شده ایم و بنابراین از هر فرصتی برای کمک به جامعه محلی استقبال می کنیم.

وی افزود: تمیز کردن خیابان‌های هارتلپول به ما فرصتی می‌دهد تا مسلمان بهتری شویم، زیرا پاکیزگی بخشی جدایی ناپذیر از دین و ایمان ماست.

این گروه در زمستان امسال نیز برای خیریه ها پول جمع آوری کرده، از خانه های سالمندان بازدید کرده و به بی خانمان ها و آسیب پذیران غذا اهدا کرده اند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران