قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید


قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

سهام بورس امروز / سهام بورس امروز تهران / بازار بورس ایران / تابلو بورس تهران / سهام عدالت / فروش سهام عدالت / آزاد سازی سهام عدالت / ثبت نام سهام عدالت / ارزش سهام عدالت / قیمت سهام / قیمت بورس شرکت ها / وضعیت بازار / شاخص کل بورس / ارزش بازار / اطلاعات قیمت / تعداد معاملات / ارزش معاملات / حجم معاملات

به گزارش اقتصادی رکنا، دراین لینک https://b2n.ir/39640 می توانید قیمت سهام و بورس اوراق بهادار تهران را پس از وارد شدن به طور مستقیم و لحظه به لحظه دنبال کنید.

رشد 89 هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌‌ای که گذشت

در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی 5روز معاملاتی تعداد 31میلیارد و 984میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 212هزار و 331میلیارد ریال در بیش از 2 میلیون و 472هزار و 421دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب 29.55، 19.45 و 36.51 درصد درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد 3662میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 65هزار و 808میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با 8.71 درصد افت و 3.73درصد رشد همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به 10 دیماه با 89هزار و 651واحد افزایش، معادل 6.86درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 397هزارو 358واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با 10هزار و 334واحد افزایش، معادل 2.89درصد رشد کرد و رقم 368هزار و 99واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با 38هزار و 455واحد رشد به رقم 1067هزار و 751واحد و شاخص بازار دوم با 44هزار و 583واحد افزایش، به عدد 2 میلیون و 676هزار و 624واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با 3.74درصد رشد و شاخص بازار دوم با 1.69درصد افزایش همراه شدند.

بورس امروز با رشد لاکپشتی آغاز به کار کرد + جدول نمادها

رکنا: بورس امروز دوشنبه سومین روز هفته با رشد ضعیف مواجه شد و در کانال یک میلیون 379 قرار گرفت.
قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز دوشنبه 13 دی ماه رشد آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با رشد 600 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 379 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد 80 واحدی مواجه شد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادی رکنا، بورس امروز پس از افت، با رشد خفیف آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با رشد 600 واحدی در سطح یک میلیون و 379 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم مثبت شد و با رشد 80 واحدی ، 364 هزار و 361 واحد را ثبت کرد.

نمادهای حآفرین، شبصیر و توسن بیشترین اثر مثبت و نمادهای غضبنو و فجار بیشترین اثر منفی را در شاخص بورس امروز گذاشتند.

بورس امروز از قرمز به سبز دست به دست شد + جدول نمادها

بورس امروز یکشنبه 12 دی ماه با رشد خفیف آغاز به کار کرد و در ارتفاع یک میلیون و 380 هزار واحد قرار گرفت.

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید
قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز یکشنبه دومین روز هفته را با رشد خفیف آغاز کرد. شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 380 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد 300 واحدی مواجه شد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادی رکنا، بورس امروز پس از افت، با رشد خفیف آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با رشد هزار و 700 واحدی در سطح یک میلیون و 380 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم مثبت شد و با رشد 300 واحدی ، 363 هزار و 807 واحد را ثبت کرد.

نمادهای شبسیر، توسن و غضبنو بیشترین اثر مثبت و نمادهای بپاس و حآفرین بیشترین اثر منفی را در شاخص بورس امروز گذاشتند.

بورس امروز روز اول سال نو میلادی را با افت شدید آغاز کرد + جدول نمادها

رکنا: بورس امروز اول هفته را با افت آغاز کرد و با سقوط شاخص سازها در کانال یک میلیون و 387 هزار واحد قرار گرفت.

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید
قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز شنبه اولین روز هفته را با افت شدید آغاز کرد. شاخص کل بورس امروز با افت بیش از 9 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 387 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم منفی شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با افت بیش از 2 هزار واحدی مواجه شد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

بورس امروز با افت شدید آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با افت 9 هزار و 941 واحدی در سطح یک میلیون و 387 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم منفی شد و با افت 2 هزار و 471 واحدی ، 365 هزار و 628 واحد را ثبت کرد.

نمادهای آریا، غضبنو، شاوان و بپاس بیشترین اثر منفی را در شاخص بورس امروز گذاشتند. بانکی ها، خودرویی ها، نفتی ها و شاخص سازها امروز منفی شدند.

سیگنال های مثبت عشقی به بورس تهران

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ گفت: سال قبل در مدت ۵ ماه، قیمت سهم‌ها چند برابر و شاخص کل از ۵۰۰ هزار واحد به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد رسید. اقتصاد واقعی نمی‌توانست چنین رشدی داشته باشد و متناسب با رشد سودآوری شرکت‌ها نبود. متاسفانه مردم زمانی وارد بازار شدند که قیمت‌ها افزایش پیدا کرده بود

وی افزود: برنامه‌هایی را اکنون در دست داریم از جمله افزایش شفافیت در بازار، حفاظت از حقوق صاحبان سهام و انتشار صحیح اطلاعات است. همچنین به دنبال این هستیم که تصمیم گیری برای صنایع شفاف باشد و میز صنایع به طور مستمر تشکیل می‌شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: فعالیت نظارت بر بازار را شفاف می‌کنیم. در سهامی که ۲۰ درصد رشد می‌کرد، وقفه‌ای ایجاد می‌کردیم که تاثیری در روند سهام نداشت و آن را برداشتیم. همچنین، اقداماتی را در خصوص دامنه نوسان در دست داریم.عشقی گفت: نمی‌توان گفت که بازار چه زمانی به صورت دائم رشد خواهد کرد. بازار اکنون به حدی رسیده است که قیمت‌های ذاتی سهام بالاتر از قیمت‌های موجود است. اما اینکه قیمت‌ها متناسب با سودآوری شرکت‌ها رشد کند، زمان بر خواهد بود. انتظار داریم که تا ۶ ماه آینده روند با ثباتی را در قیمت سهم‌ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سعی داریم که ابزارهای غیر مستقیم جذابی را فراهم کنیم که افراد جدیدی نقدینگی را وارد بازار کنند. طرح مالیات بر عایدی سرمایه می‌تواند باعث هدایت سرمایه‌ها به بازار شود. اوراق نقدی که در بازار فروخته شده است، کمتر از پولی بوده که از طریق باز پرداخت اوراق سال‌های گذشته به بازار تزریق شده است. در خصوص اوراق نقدی امسال، حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان پول وارد بازار شده و از بازار بیرون نرفته است.

عشقی بیان کرد: برای اولین بار کمیته مشترکی میان بازار سرمایه و بانک مرکزی تشکیل شده است و قرار شده که نرخ بهره بین بانکی کنترل شود.

رئیس سازمان بورس ادامه داد: برنامه‌ای داریم که منابعی را بگیریم و بازار گردانی را برای سهم‌های ETF داشته باشیم و قیمت این صندوق‌ها به قیمت‌های ذاتی خود برسند. تلاش می‌کنیم که تا پایان سال صندوق‌های دولتی (پالایشی‌ها) به قیمت‌های ذاتی خود برسند.

وی افزود: برخی از سهم‌هایی که عده‌ای آنها را خریدند و قیمت‌ها را بالا بردند و در بازار رها کردند و به دلیل حجم مبنا قیمت آنها پایین نمی‌آمد، با تصمیم امروز شرکت فرابورس مقرر شد که این سهم‌ها با حجم مبنای ۱ معامله شوند و قیمت آنها تا حدودی کاهش پیدا کند. پرونده بازارگردان آنها نیز در حال رسیدگی است و جرایم نقدی برای آنها دیده شده است.

عشقی افزود: بخشی از کارمزدهای ارکان بازار و نهادهای مالی در حال انتقال به صندوق توسعه بازار است که از بازار حمایت می‌کند. اکنون در حال مذاکره هستیم تا مابقی منابع واریزی به صندوق تثبیت بازار انجام شود. معادل ریالی ۵۰۰ میلیون دلار برای صندوق توسعه ملی بوده که ۱۰۰ میلیون دلار آن به بازار وارد شده و مابقی نیز به صورت ماهیانه وارد خواهد شد.

عشقی با تأکید بر پیگیری تشکیل کانون سهامداران حقیقی، گفت: ما بر اینکه سهامداران کارگزاری‌ها از شرکت‌های کارگزاری پول خارج کنند، حساسیتی داریم. تمام کارمزدهایی که بدست می‌آورند باید صرف توسعه شرکت کارگزاری شود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
11 11

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل