مانع اصلی انتقال موراتا به بارسلونا چیست؟


مانع اصلی انتقال موراتا به بارسلونا چیست؟

یوونتوس پیش از فروش آلوارو موراتا به بارسلونا باید یک مهاجم جدید جذب کند.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس علاقمند است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به بارسلونا بپیوندد و به این انتقال اصرار دارد. این ستاره اسپانیایی به خوبی می داند که بیانکونری در پایان فصل قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین علت تصمیم گرفته شش ماه قبل از پایان دوره قرضی خود تورین را ترک کند. یوونتوس 20 میلیون یورو برای قرارداد دو ساله این بازیکن پرداخت کرده و گزینه ای برای جذب دائم موراتا از اتلتیکو مادرید با 35 میلیون یورو دارد.

البته این باشگاه به انتقال موراتا به بارسلونا چراغ سبز نشان داده، اما تا زمان جذب یک بازیکن جانشین این انتقال نهایی نخواهد شد. یوونتوس از قبول پیشنهاد جذب ممفیس دپای به عنوان بخشی از قرارداد فروش موراتا خودداری کرده و ماسیمیلیانو آلگری خواستار یک مهاجم مرکزی کلاسیک برای او ساله شده است.

مانع اصلی انتقال موراتا به بارسلونا چیست؟

البته بیانکونری در تابستان روی اهداف مختلفی مانند جانلوکا اسکاماکا از ساسولو و یا دوسان ولاهوویچ از فیورنتینا برنامه دارد، اما اولویت فعلی آنها جذب یک مهاجم در ماه ژانویه است. نام های زیادی از جمله پیر امریک اوبامیانگ، ادینسون کاوانی، آنتونی مارسیال و آرک میلیک برای انتقال به تورین مطرح شده اند.

همچنین مائورو ایکاردی، کاپیتان سابق اینتر گزینه مهم بیانکونری برای تقویت خط حمله است و آلگری تمایل زیادی به همکاری با این بازیکن دارد. یوونتوس در ژانویه و فوریه با رقبای مستقیم خود ناپولی، رم میلان و آتالانتا دیدار خواهد کرد و آنها هفته آینده در سوپرکاپ ایتالیا به مصاف اینتر می روند. پس با این حساب آلگری تاکید کرده که ابتدا یک مهاجم جدید جذب شده و در ادامه مجوز فروش موراتا به بارسلونا صادر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری