سردار سلیمانی رمز اتحاد 2 کشور ایران و عراق است


سردار سلیمانی رمز اتحاد 2 کشور ایران و عراق است

آبادان - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی مایه اتحاد و همدلی 2 ملت ایران و عراق بود گفت: محبوبیت حاج قاسم وی بی‌دلیل نیست چرا که اثرات تربیتی سردار سلیمانی را در دفاع از حرم در سوریه و عراق می‌توان دید.

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور دوشنبه شب در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با انجام توطئه‌ مختلف و بیش از ۱۷۷ حادثه طرح‌ریزی شده سعی داشتند امنیت کشور ایران را مختل کنند.

وی ادامه داد: امنیت ملی مهمترین موضوعی است که دشمن سعی داشت با به شهادت رساندن شخصیت‌ها و نیروهای انقلابی به آن ضربه بزند.

سردار شاهوارپور بیان داشت: تحولاتی که امام راحل(ره) در فرهنگ دفاع مقدس ایجاد کرد باعث حضور مردم در صحنه نبرد شد و حضور بسیج در ایجاد فرهنگ جهاد و شهادت مسیر جنگ را تغییر داد و باعث شد صدام باخفت قطعنامه را بپذیرد.

وی در ادامه گفت: بعد از جنگ تحمیلی برخی افراد به دنبال حزب بازی و به چالش کشیدن همدیگر بودند و غفلت کردند و دشمن امیدوار شد با استفاده از جنگ‌نرم به اهداف شوم خود برسد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در خاتمه افزود: رئیس جمهور انقلابی با فرهنگ جهادی یاد سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را زنده کرد تا شاهد عبور از مشکلات باشیم.

امام جمعه خرمشهر نیز در این آیین بر اهمیت برگزاری یادواره‌ شهدا برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: این گردهمایی‌ها صرفا دورهمی نیست بلکه اعلام آمادگی برای انجام وظیفه ، تحقق آرمان های شهدا و برقراری ارتباط قلبی با شهدا است.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: برای ایجاد موج جدید تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید ولایت پذیر و ولایت مداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه الگو برداری از سردار شهید قاسم سلیمانی لازمه داشتن روحیه سلحشوری و فدا کردن همه چیز در راه ولایت است افزود: آشنایی با انسان‌های والا مقامی چون حاج قاسم سلیمانی لطف الهی است که باید آنرا شکرگذار بود.

به گزارش ایرنا؛ بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله جنایت‌کارانه با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور