برخورد با بانکی‎هایی که منابع قرض‌الحسنه را بیرون از سیستان و بلوچستان هزینه کنند


برخورد با بانکی‎هایی که منابع قرض‌الحسنه را بیرون از سیستان و بلوچستان هزینه کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر بانکی که منابع قرض‌الحسنه را بیرون از سیستان و بلوچستان هزینه کند طبق دستور رییس جمهور با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدسیستان و بلوچستان افزود: در جهت افزایش ظرفیت و احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌راکد باید منابع مالی برای تامین یارانه سود تسهیلات تامین شود و زمان بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از یکسال به ۲سال افزایش یابد.

استاندار در ادامه بیان کرد: حمایت از تولیدات داخلی یک‌ضرورت است که در این خصوص سازمان صمت باید کالاهای تولیدی استان را به سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی معرفی کند تا خرید تولیدات منطقه در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به هزینه‌های بالای تولید در استان باید واحدهای تولیدی مورد حمایت همه سازمان‌ها قرار گیرند و از طرف دیگر برای معرفی و تبلیغ محصولات، کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغ محصولات تولیدی منطقه با مشارکت روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها تشکیل شود.

وی ادامه داد: در بخش رونق تولید سیستان و بلوچستان، سه موضوع فروش محصولات داخلی استان در خود منطقه، فروش محصولات استان در داخل کشور و صادرات محصولات به خارج از کشور باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در استان باید به نقطه‌ای برسیم تا مردم نسبت به خرید محصولات تولیدی این منطقه دغدغه‌مند شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: تمامی بخش های تولیدی و اصناف استان نسبت به خرید محصولات تولیدی منطقه نیز اقدام کنند.

داوود شهرکی ادامه داد:استمرار در تولید،مشکل عدم فروش محصولات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان را رفع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان واتاق اصناف نیز در جهت خرید و فروش محصولات تولیدی در استان به جامعه هدف اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند