مشخصات فنی ون جدید بهمن موتور منتشر شد، نگاهی به اینرودز


مشخصات فنی ون جدید بهمن موتور منتشر شد، نگاهی به اینرودز

طی چند روز گذشته شاهد نصب بنرهای ون جدید بهمن موتور در سطح شهر بوده‌ایم، خودرویی که بهمن موتور آن را ون اینرودز (Inroads) می‌نامد. این خودرو محصولی از دانگ فنگ است و در حقیقت دانگ فنگ C35 نام...

طی چند روز گذشته شاهد نصب بنرهای ون جدید بهمن موتور در سطح شهر بوده‌ایم، خودرویی که بهمن موتور آن را ون اینرودز (Inroads) می‌نامد. این خودرو محصولی از دانگ فنگ است و در حقیقت دانگ فنگ C35 نام دارد اما در ایران با برند اختصاصی گروه بهمن به بازار عرضه خواهد شد. حال بهمن موتور مشخصات فنی محصول جدید خود یعنی ون اینرودز را منتشر کرده است.

همان‌گونه که پیش‌تر در خودروبانک بررسی کرده بودیم، پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی نقش قدرت‌بخش ون اینرودز را برعهده دارد. این پیشرانه با حجم 1493 سی سی حداکثر 105 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های عقب را برعهده دارد. استاندارد آلایندگی این پیشرانه نیز یورو 5 خواهد بود.

بهمن موتور تاکنون تنها تیپ باری این خودرو را به تولید خواهد رساند که از دو صندلی بهره می‌برد. وزن خالص این ون 1285 کیلوگرم است و مالک می‌تواند حداکثر محموله‌ای به وزن 725 کیلوگرم را با اینرودز حمل کند. باک اینرودز نیز 55 لیتر حجم دارد اما عددی در مورد مصرف سوخت ترکیبی این خودرو هنوز اعلام نشده است.

ابعاد و اندازه ون اینرودز به ترتیب عبارتند از: 4500 میلیمتر طول، 1680 میلیمتر عرض و 2000 متر ارتفاع. فاصله محور ون اینرودز نیز 3050 میلیمتر اعلام شده است. مطابق کاتالوگ اعلام شده از سوی بهمن موتور، 33 درصد حجم خودرو به فضای بار اختصاص یافته است که کاربر می‌تواند محموله‌ای با حجم 5.1 متر مکعب یا 5100 لیتر را در آن جای دهد.

ترمزهای اینرودز در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای هستند. این ترمزها به سیستم ترمز ضدقفل یا ABS، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش مجهز هستند و در این زمینه ون اینرودز یکی از ایمن‌ترین محصولات ساخت داخل محسوب می‌شود. از دیگر امکانات ون اینرودز می‌توان به این موارد اشاره کرد: فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 9 اینچی، سیستم پایش فشار باد تایرها یا TPMS، کیسه هوای راننده و سرنشین، دوربین عقب، چراغ‌های روشنایی در روز و سیستم تهویه مطبوع.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها