چهار هزار شهروند تربت‌ حیدریه برای مسکن ملی نام‌نویسی کردند


چهار هزار شهروند تربت‌ حیدریه برای مسکن ملی نام‌نویسی کردند

تربت‌ حیدریه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت‌ حیدریه گفت: تاکنون چهار هزار شهروند اهل تربت حیدریه برای برخورداری از مزایای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند تا پس از بررسی، واحدهای آماده مسکن مهر به آنان واگذار شود.

احسان کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد هزار و ۱۰۹ واحد مسکن مهر بدون در نظر گرفتن امکانات زیرساختی آن موجب شده این واحدها بدون متقاضی باشد که در حال تامین زیرساخت های روبنایی از قبیل کلانتری، بازار، مسجد، درمانگاه و آسفالت برای این واحدها هستیم و ابتدا این واحدها واگذار و سپس ساخت و واگذاری ۲ هزار و ۷۱۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز می شود.

وی ادامه داد:سهم شهرستان تربت حیدریه در طرح نهضت ملی مسکن ۲ هزار و ۷۱۴ واحد تعیین شده است که تا پایان سال ۱۴۰۱ باید هزار و ۵۱۷ واحد آن ساخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت‌ حیدریه گفت: هرکس در سامانه saman.mrud.ir ثبت نام کرده و دارای شرایط لازم باشد می‌تواند از واحدهای مسکونی ساخته شده در قالب این طرح برخوردار شود.

کریمی افزود: این سامانه ۲۸ مهرماه و یک ماه پس از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن راه‌اندازی شد که بر اساس آن متقاضیان مسکن با رعایت چهار شرط تاهل یا سرپرست خانوار بودن، نداشتن ملک شخصی از سال ۸۴، استفاده نکردن از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب در بخش زمین و مسکن و داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا می‌توانند در این سامانه ثبت‌ نام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان تا پایان دی ماه می‌توانند در این سامانه نام نویسی کنند و تاکنون ۱۷۳ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده اند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...