فرماندار بجستان: از ظرفیت مدیران هم‌سو با دولت استفاده می‌شود


فرماندار بجستان: از ظرفیت مدیران هم‌سو با دولت استفاده می‌شود

گناباد- ایرنا- فرماندار بجستان گفت: از ظرفیت مدیرانی که هم‌سو با شعارهای دولت بوده و به آن اعتقاد داشته باشند، استفاده خواهیم کرد.

حسن حیدری عصر چهارشنبه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: ما به مدیرانی جهادی که حداقل ۱۲ ساعت در روز را در خدمت مردم باشند و با روحیه جهادی از هیچ تلاشی برای ارایه خدمات سازنده به آنان دریغ نکنند، نیاز داریم.

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت انصاف در انتقادهای سازنده رسانه های ارتباط جمعی گفت: مردم با روحیه انقلابی همواره پای کار دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر مدیری با روحیه انقلابی و جهادی خوب عمل کرده و خدمات مناسبی به آنان ارایه دهد، همواره قدردان زحماتش هستند.

فرماندار بجستان گفت: توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی و مسکن به عنوان رویکرد مهم دولت سیزدهم به صورت جدی در شهرستان بجستان نیز دنبال می شود و باید از همه ظرفیتهای موجود در این زمینه بهره گرفت.

وی از رسانه های گروهی خواست که اگر مسوولی در راستای وظایف خود خوب عمل کرد، از انعکاس مطالب کذب علیه وی خودداری کنند و خدمات وی را زیر سووال نبرند.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذاران و استفاده از همه توان برای جذب آنان در بخشهای مختلف اقتصادی، گفت: سهولت بخشی جذب سرمایه گذاران، مهمترین رویکرد مسوولان اجرایی در شهرستان بجستان است.

حیدری با اشاره به اینکه وضعیت بهداشت و درمان بجستان در شان مردم این شهرستان نیست، گفت: برای رفع مسائل و مشکلات این بخش تلاش می شود و مسوولان ذیربط باید عنایت بیشتری به این مسائل داشته باشند.

حسن حیدری پنجم دیماه جاری به عنوان پنجمین فرماندار و نخستین فرماندار بومی بجستان، جایگزین حسین ابراهیمی کردیانی شد.

بجستان که در سال ۱۳۸۷ به شهرستان ارتقا یافته که مرکز این شهرستان ۴۰ هزار نفری در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

شهرستان بجستان با ۲ بخش مرکزی و یونسی، دارای ۴۹ روستاست که ۱۸ هزار نفر جمعیت روستایی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...