امام جمعه ملکان مردم را به صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی دعوت کرد 


امام جمعه ملکان مردم را به صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی دعوت کرد 

مراغه- ایرنا- امام جمغه ملکان گفت: با تشدید سرما و افزایش مصرف گاز و برق، لزوم صرفه‌جویی در مصرف این حامل‌های انرژی ضروری است.

حجت‌الاسلام حافظ زمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملکان افزود: منابع انرژی محدود است و اگر صرفه‌جویی نکنیم ممکن است با افت فشار گاز یا قطعی برق مواجه شویم.

وی با تاکید بر اینکه در سایه کمی صرفه‌جویی می‌توان زمستان را پشت سر گذاشت، اضافه کرد: صرفه جویی به معننای مصرف درست و مناسب این حامل های انرژی است و این مسئله برای ایجاد تعادل میان منابع و مصرف اهمیت بسیار در یکی دو ماه پیش‌رو دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، زدن واکسن را برای مقابله با کرونا و نوع جهش یافته آن ضروری دانست و گفت: افرادی که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند، باید هرچه سریع‌تر نسبت به زدن واکسن اقدام کنند.

حجت‌الاسلام زمانی افزود: در کنار زدن واکسن باید تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی نیز باید با جدیت رعایت شود.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت باشکوه سالروز شهادت سردار سلیمانی، وی را شخصیت و چهره بزرگ جهانی دانست و اظهار داشت: این شهید بزرگوار حق بزرگی برگردن تمامی جهان دارد زیرا دنیا را از شر داعش نجات داد.

امام جمعه ملکان ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده اسلام و در راس آنان آمریکا فکر می‌کردند که با ترور سردار سلیمانی، راه و هدف وی از بین می‌رود اما جهان به وضوح دید که راه سلیمانی امروز به یک مکتب تبدیل شده است.

ملکان با حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۵ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج