ساخت سریال خداداد برای نوروز 1401


بازیگران سریال خداداد (http://www.araas.ir/serial-khodadad/)  آشنا خواهید شد. سارا باقری (http://www.araas.ir/sara-bagheri/) ابتدا با تئاتر آغاز کرده و بعد از مدتی در سریال های تلوزیونی که از شبکه ی استانی شمال کشور پخش می شد بازی کرده است. او بازیگر نقش مائده در سریال افرا بود که حال برای نوروز 1401 با بازی در سریال خداداد مهمان خانه هایتان...

سریال خداداد

ساخت سریال خداداد برای نوروز 1401

سریال خداداد

ساخت مجموعه تلویزیونی خداداد به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تهران کلید خورد. این مجموعه در ۱۳ قسمت تولید و آماده ی پخش برای نوروز 1401 از شبکه ی دو سیما خواهد شد.

موضوع سریال خداداد

داستان این سریال در مورد مشکلات مالی و روزمره گی افرادی است که تلاش برای به دست آوردن خرج و مخارج زندگی دارند که این سریال در قالب طنز این مشکلات را بیان می کند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!»

…………………………………………………………………………………………………

در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال خداداد آشنا خواهید شد.

ساخت سریال خداداد برای نوروز 1401

سریال خداداد

رضا ناجی متولد 5 دی ماه سال 1321 می باشد. وی اصالتا اهل تبریز می باشد و در همان جا به دنیا آمده است. اسم اصلی او محمدامین ناجی می باشد که به نام رضا ناجی معروف است و شهرت پیدا کرده است. ایشان از بازیگران سینما و تئاتر و تلوزیون ایرانی می باشند. شغل اصلی‌ ایشان مکانیکی و دارای گواهینامه پایه یک رانندگی و گواهینامه درجه یک مهارت فنی خودرو است.

………………………………………………………………………………………………………….

ساخت سریال خداداد برای نوروز 1401

سریال خداداد

علی صبوری متولد 3 شهریور 1371 در شهر مشهد می باشد. او بازیگر و کمدین می باشد که با ساخت کلیپ های طنز در اینستاگرام مشهور شد و با حضور در برنامه ی خندوانه مردم او را بیشتر شناختند. وی دانشجوی اخراجی رشته هوشبری می باشد که از تئاتر شروع کرده و هم اکنون در چند سریال تلوزیونی حضور پیدا کرده است.

………………………………………………………………………………………………..

ساخت سریال خداداد برای نوروز 1401

سریال خداداد

سوسن پرور متولد ۱۳۵۴ در اراک می باشد او از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او با بازی در تئاتر این حرفه را آغاز کرده و در سال ۱۳۸۷ با سریال بزنگاه به شهرت رسید. سوسن پرور دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر است .

…………………………………………………………………………………………………….

ساخت سریال خداداد برای نوروز 1401

سریال خداداد

سارا باقری متولد 1374 در تهران و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی می باشد. سارا باقری ابتدا با تئاتر آغاز کرده و بعد از مدتی در سریال های تلوزیونی که از شبکه ی استانی شمال کشور پخش می شد بازی کرده است. او بازیگر نقش مائده در سریال افرا بود که حال برای نوروز 1401 با بازی در سریال خداداد مهمان خانه هایتان خواهد شد.

……………………………………………………………………………………….

سریال نون خ 4 برای نوروز 1401


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!