مصاف فولاد هرمزگان و شایان دیزل فارس بدون گل پایان یافت


مصاف فولاد هرمزگان و شایان دیزل فارس بدون گل پایان یافت

بندرعباس- ایرنا- تیم فوتبال فولاد هرمزگان عصر دوشنبه در جریان رقابت‌های هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور میزبان شایان دیزل فارس بود اما این مسابقه بدون گل و با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در نیمه نخست تیم فولاد هرمزگان برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت اما با همه تلاشی که از خود نشان داد نتوانست دروازه مهمان خود را باز کند و ۲ تیم بدون بازکردن دروازه های یکدیگر به رختکن رفتند.
در نیمه دوم فولاد هرمزگان با انگیزه و رو به جلو بازی کرد و حتی صاحب چند موقعیت گل شد و در یکی از این موقعیت ها صاحب یک گل شد که داور گل سالم فولاد را آفساید اعلام کرد.
در پایان ۲ تیم امتیاز ها را تقسیم کردند.
تیم خلیج فارس میناب دیگر نماینده هرمزگان در لیگ سه که میزبان تیم شهید زحمتکشان جیرفت بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. همچنین تیم هرنگ جوان بستک در شیراز در برابر عقاب شیراز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۵۵ تیم در پنج گروه برگزار می شود و در گروه‌ بندی مرحله نخست تیم‌ های فولاد، هرنگ جوان بستک و خلیج فارس میناب سه نماینده هرمزگان در گروه پنجم با تیم‌ های عقاب شیراز، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل فارس، صنعت ابریشم اصفهان، تاراز چادگان، یزد لوله، نماینده یزد، اتحاد نیک شهر سیستان و بلوچستان، عرفان اقتدار کیش و شهید زحمتکشان جیرفت هم گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران