ثبت‌نام دومین رویداد ملی «شکوه مادری» در مشهد آغاز شد


ثبت‌نام دومین رویداد ملی «شکوه مادری» در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- رییس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: در آستانه ایام ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی ثبت‌نام دومین رویداد ملی «شکوه مادری» آغاز شده است و تا 27 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه آستان قدس رضوی، فاطمه دژبرد افزود: مرکز امور بانوان و خانواده با همکاری کانون‌های بانوان و خانواده در استان‌ها و با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و معرفی مادران الگو، برای دومین سال، رویداد ملی «شکوه مادری» را در ایام میلاد حضرت زهرا(س) برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: این طرح که به منظور تجلیل و معرفی مادران جوان زیر ۴۰ سال فعال اجتماعی و دارای بیش از سه فرزند است، دور نخست آن زمستان سال گذشته برگزار و از ۱۸ برگزیده کشوری در حرم مطهر رضوی تجلیل شد.

رییس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: در حال حاضر نیز برای دومین سال متوالی، از مادران عزیز در سراسر کشور برای ثبت‌نام و مشارکت در این پویش فرهنگی و اجتماعی دعوت می‌کنیم.

دژبرد افزود: هدف از طراحی و اجرای این رویداد ملی، شناسایی و تجلیل از مادرانی است که در کنار مشغولیت‌های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی با فایق آمدن بر موانع اقتصادی و اجتماعی، مادری را به عنوان جهاد امروز خود برگزیده‌اند و در جلوگیری از بحران کاهش و پیری جمعیت کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: شایان ذکر است علاقه‎‌مندان به شرکت در این رویداد اجتماعی می‌توانند به سایت shokohmadari.razavi.ir برای ثبت‌نام و برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال "شکوه مادری" در پیام‌رسان ایتا به نشانی @razavishokohemadari مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس غیر قابل باور بهاره رهنما در فرودگاه / بهاره رهنما در فرودگاه هم دنبال حاشیه است