مساجد بازار در دوره کرونا کارنامه قابل قبولی در دستگیری از نیازمندان داشتند


مساجد بازار در دوره کرونا کارنامه قابل قبولی در دستگیری از نیازمندان داشتند

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوانی‌زاده با بیان اینکه مسجدی‌ها در دوره کرونا حتی یک روز هم تعطیل نبودند، گفت: مساجد بازار در دوره کرونا کارنامه قابل قبولی در دستگیری از نیازمندان همسو با رزمایش مواسات و همدلی مدنظر مقام معظم رهبری داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین «رضا رضوانی‌زاده» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جوانان مومن و انقلابی کشورمان توانستند با توکل بر خدا و اطاعت از مقام معظم رهبری، تهدید بزرگی همچون کرونا را به یک فرصت تبدیل کنند، اظهار کرد: این هم از برکات انقلاب اسلامی است که چنین انگیزه ای در میان نسل جوان ما به وجود آورده است.

امام جماعت مسجد سیدولی بازار تهران افزود: همین نیروهای جوان، مومن و انقلابی توانستند در دوره شیوع ویروس کرونا مساجد را به پایگاه بزرگ مقابله با این بیماری و تولید اقلامی همچون ماسک، شیلد و گان تبدیل کنند و کشور را در این زمینه کاملا خودکفا کردند.

وی اضافه کرد: مساجد بازار با تلاش همین عزیزان در دوره کرونا کارنامه قابل قبولی در دستگیری از نیازمندان همسو با رزمایش مواسات و همدلی مدنظر مقام معظم رهبری داشتند و مسجدی در این منطقه از شهر تهران نبود که دست روی دست بگذارد و در خدمت رسانی به مردم، فعال نبوده باشد.

رضوانی‌زاده گفت: تعطیل کردن کشور در دوره کرونا به جز دوره اول شیوع این بیماری، کار خوبی نبود زیرا تعطیل شدن راه کنترل کرونا نبود، و جالب است که در همین دوره، مسجدی ها حتی یک روز هم تعطیل نبودند و مساجد را به مرکز بزرگی برای عمل به وظیفه شان در قبال مطالبه مقام معظم رهبری درباره نهضت مواسات و همدلی تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه مساجد بازار تهران همچنین در دوره کرونا از تلاش های کادر درمان به خوبی تقدیر کردند، خاطرنشان کرد: ما یک بار نیز همراه با جمعی از ائمه جماعات مساجد تهران با حضور در بیمارستان رازی، از زحمات خالصانه و مجاهدانه پرستاران این مرکز درمانی در سالروز ولادت حضرت زینب (س) با تقدیم هدایی، تقدیر کردیم.

پایان پیام/397

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان