چهار جاده اصلی استان اصفهان با بارش برف همراه است


چهار جاده اصلی استان اصفهان با بارش برف همراه است

اصفهان- ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: چهار محور و جاده اصلی استان شامل دامنه- خوانسار، دامنه - بویین میاندشت، سمیرم - شهرضا و سمیرم - یاسوج روز جمعه با بارش برف مواجه است.

مریم تاکی، روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: محور سمیرم - یاسوج با بارش برف، مه غلیظ و کاهش میدان دید همراه است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان ادامه داد: بارش باران و برف در شب گذشته بیشتر در مناطق جنوبی و غرب استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه همه محورهای استان، باز و تردد ایمن و روان در آنها برقرار است، اظهار داشت: بارش باران در برخی از مناطق شرقی استان نیز گزارش شده است.

تاکی تاکید کرد: راهداران در سراسر استان در آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز برای انجام عملیات راهداری زمستانی از آمادگی لازم برخوردارند .

وی اضافه کرد: همچون گذشته از رانندگان تقاضا داریم که از سلامت سیستم گرمایش و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل در هنگام سفر با سامانه ۱۴۱ یا سایر سازمان‌های امدادی تماس برقرار کنند.

تاکی با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ از الزامات سفرهای زمستانی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در هنگام شب از ترددهای غیر ضروری در محورها و مناطق کوهستانی بطور جدی خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، بارش برف و باران از شب گذشته در نقاط مختلف اصفهان آغاز و بیشترین بارش برف در جنوب و غرب این استان گزارش شده است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است و بزرگراه ذوب‌آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پُر رفت‌ و آمدترین محورهای این استان به‌شمار می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری