امام‌جمعه موقت دامغان: خودروسازان داخلی به کیفیت تولید محصولات خود توجه کنند


امام‌جمعه موقت دامغان: خودروسازان داخلی به کیفیت تولید محصولات خود توجه کنند

سمنان-ایرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: وقوع تصادف مرگبار در بهبهان استان خوزستان و باز نشدن ایربگ هیچ یک از خودروها، حادثه تلخی بود که باید خودروسازهای داخلی به کیفیت تولید محصولات خود توجه کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد فوادیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: تصادف‌های مرگبار جاده‌ای، بسیاری از هموطنان ما را عزادار کرده است که ضمن ابراز همدردی با این خانواده‌ها، باید نظارت و دقت بیشتری از سوی کارخانه‌های خودروسازی انجام شود و دستگاه‌های مرتبط، نظارت خود را افزایش دهند.

وی آمریکا را کفر مجسم دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم قم به اقدام‌های این شیطان بزرگ علیه ایران از جمله عملیات پنجه عقاب آمریکا در صحرای طبس، جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران که سبب تقویت قدرت ایران شد ، تحریم های ظالمانه علیه ایران و رسیدن ایران به اوج اقتدار، ایجاد و حمایت از آشوب‌های داخلی اشاره کردند که در همه این حوادث ایران با حضور ملت غیور خود و امداد الهی سربلند بوده است.

فوادیان تقابل کفر و ایمان را دائمی دانست و افزود: تقابل کفر و ایمان هرگز مرتفع نمی‌شود و دشمن همواره با اقدام های تخریبگرانه خود به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است اما هرگز موفق نبوده و با این فعالیت‌های بی اساس، به نابودی خود نزدیک تر شده است.

امام جمعه موقت دامغان به ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین و تکریم و تجلیل از مادران شهدا اشاره کرد و گفت: مادران شهدا برای ماندگاری اسلام، فرزندان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و از عزیزان خود گذشتند که در نزد خدا از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند