تیپ دخترانه بازیگر زن 60 ساله در خارج از ایران بدون مانتو و روسری !


تیپ دخترانه بازیگر زن 60 ساله در خارج از ایران بدون مانتو و روسری !

فاطمه گودرزی بازیگر 60 ساله سینما و تلویزیون عکسی از خود در خارج از ایران به اشتراک گذاشت که با هم میبینیم .

فاطمه گودرزی متولد 19 تیر 1342 در تهران، بازیگر است. فاطمه گودرزی اصالتی بروجردی دارد. فاطمه گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است.

فاطمه گودرزی فارغ التحصیل دیپلم رشته اقتصاد می باشد و متولد تهران از پدر و مادر اهل بروجرد لرستان می باشد. نام اصلی اش گیتی است و در سال 1361 وقتی دختر 19 ساله بود دوره دوساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان گذراند و از همین کلاس ها وارد عرصه تئاتر شد.

فاطمه گودرزی سال ها پیش با عبدالرضا گنجی کارگردان سینما ازدواج کرده است و هم اکنون خانواده خانم گودرزی 4 نفره است. او یک پسر به نام پویان و یک دختر بنام آوا دارد که هر دو بازیگر می باشند.

عبدالرضا گنجی متولد 1334 در شهر تهران می باشد و از همسرش 9 سال بزرگتر است. او برای اولین بار فعالیت هنری خودش را در سال 1352 با بازی در تناتر شروع کرد و پس از آن به عنوان دستیار کارگردان در ساخت چند فیلم حضور داشت و هم اکنون به عنوان کارگردان مشغول به کار است.

فاطمه گودرزی صاحب دو فرزند است. و پسر او، پویان گنجی و دخترش آوا، که هر دو مانند مادر عاشق هنر و به خصوص بازیگری هستند و گام هایی نیز در این راستا برداشته اند. پویان گنجی بازیگر است و در چند کار تجربه بازیگری دارد.

تیپ دخترانه بازیگر زن 60 ساله در خارج از ایران بدون مانتو و روسری !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر