مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در وزارت ورزش برگزار شد


مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در وزارت ورزش برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام امروز (سه شنبه) با حضور تعدادی از مسئولان کشور در محوطه وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با ایام وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا، امروز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ساعت ۹ صبح پیکر پاک ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور جوانان، ورزشکاران، قهرمانان و مسوولان لشکری و کشوری از درب غربی مجموعه فرهنگی و ورزشی انقلاب تشییع و خاکسپاری شد.

این مراسم که در آن تعدادی از مسئولان کشور از جمله معاون رئیس جمهور، مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی و همچنین جمع کثیری از ورزشکاران حضور داشتند، از سالن هندبال واقع در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و در ادامه نماز میت بر پیکر پاک 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده بزرگ ورزش و جوانان اقامه شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درمورد تدفین دو شهید گمنام در یک محیط ورزشی اظهار داشت: از تشریف‌فرمایی یکایک عزیزان میزبان به این مراسم تشکر و قدردانی می‌کنم. امروز جامعه ورزش میزبان دو شهید گرانقدر است و امیدوارم حضور این دو شهید بزرگوار باعث خیر و برکت در جامعه ورزش باشد. ان‌شاءالله این اقدام ما گامی باشد در جهت پاسداری از خون شهدا توسط جامعه محترم ورزش کشور.

در ادامه شهدای گمنام با بدرقه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدامیرحسین قاضی زاده معاون رییس جمهوری ورییس بنیاد شهید و سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و سردار فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، پدر شهید احمدی روشن و جمع کثیری از مسئولین ورزش و جوانان و ورزشکاران در آرامگاه خود آرمیدند.

این ۲ شهید گمنام که در عملیات بدر در شرق دجله و خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل شدند با حضور گسترده مردم و جامعه ورزش از درب مجموعه ورزشی انقلاب به سمت سالن هندبال مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تشییع و در میدان اصلی وزارت ورزش و جوانان در جایگاه ابدی آرام گرفتند تا میهمانان نام آشنای ورزش ایران شوند.

مراسم تدفین این ۲ شهید بزرگوار توسط پدر شهید احمدی روشن انجام شد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل