210 تن ماسه و نمک برای یخ زدایی و بهبود عبور و مرور در سطح جاده‌ها پخش شده است.


210 تن ماسه و نمک برای یخ زدایی و بهبود عبور و مرور در سطح جاده‌ها پخش شده است.

رکنا:رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبیک گفت: همچنین روز گذشته در اوج بارش ها راهداران از ساعت شش بعدازظهر تا 4 بامداد امروز بدون وقفه نسبت به ایمن سازی مسیرها اقدام کردند و 210 تن ماسه و نمک برای یخ زدایی و بهبود عبور و مرور در سطح جاده‌ها پخش شده است. image_2022_1_18-11_16_54_123_zSK

به گزارش خبرنگاررکنا از قزوین، جواد افشار رئیس راهداری شهرستان آبیک با اشاره به فعالیت شبانه روزی راهداری شهرستان آبیک برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده ناشی از بارش برف اظهارداشت: از روز پنجشنبه هفته گذشته، در گردنه ابراهیم‌آباد محور زیاران به طالقان درگیر برف هستیم و یک اکیپ فعال با بهره گیری از ماشین آلات راهداری شامل: یک دستگاه گریدر، دو دستگاه کامیون نمک پاش مکانیزه و یک دستگاه لودر نسبت به بازگشایی و پاکسازی مسیر اقدام کرده اند.

وی افزود: از شب گذشته اکیپ اصلی برف‌روبی مستقر در راهدارخانه زیاران با سه دستگاه کامیون مکانیزه، دو دستگاه کامیون دستی، دو دستگاه لودر و دو دستگاه گریدر نسبت به پاکسازی محورهای جاده قدیم به طول ۱۸ کیلومتر، آزاد راه به طول ۲۲ کیلومتر و ۳۶ کیلومتر مسیر جاده قشلاق اقدام کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبیک یادآورشد: تمامی مسیرهای اصلی و فرعی و آزادراه های شهرستان پاک سازی و یخ زدایی شده و در حال حاضر هیچ راه اصلی، فرعی و آزاد راهی در این شهرستان مسدود نیست.

افشار از بازگشایی راه‌های روستایی هم خبر داد و گفت: راهداران از صبح امروز با استفاده از دو دستگاه گریدر در بخش مرکزی، دو دستگاه کامیون در بخش بشاریات نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی اقدام کرده و ۱۹۱ کیلومتر از مسیرهای برفی بازگشایی و ایمن سازی شده و تا پایان امروز همه راه های روستایی آبیک بازگشایی می شود.

وی تصریح کرد: در اثر بارش برف راههای روستایی هشت روستا مسدود شده بود که بازگشایی شش روستا به پایان رسیده و برفروبی جاده های دو روستا تا ساعاتی دیگر به پایان خواهد رسید.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام