وضعیت جدول را تغییر می‌دهیم


وضعیت جدول را تغییر می‌دهیم

هافبک تهرانی تیم فجرسپاسی شیراز نسبت به تغییر وضعیت این تیم در جدول رده بندی با شروع نیم فصل دوم، ابراز امیدواری کرد.

عرفان معصومی درباره شرایط تیم در نیم فصل نخست به ایسنا گفت: ما از جایگاه و نتایجی که برای تیم فجرسپاسی در نیم فصل نخست رقم خورد، راضی نیستیم و می‌دانیم که این نتایج در شان هواداران ما نیست. اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم شرایط خیلی بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری بگیریم تا جایگاه این تیم را به آن چیزی که در شأن نام تیم فجر و شهر شیراز است برسانیم.

معصومی این افت در نتیجه گیری را به چند موضوع مرتبط دانست و گفت: نخستین دلیل، کیفیت نامناسب زمین ما در بازی‌های خانگی است. متاسفانه ما در هیچ یک از بازی‌های خانگی نتوانستیم به پیروزی برسیم که دلیل اصلی آن کیفیت بد زمین حافظیه بوده است. دو بردی هم که داشتیم در خارج از خانه رقم خورده و این نشان می دهد که روی زمین های خوب، بهتر بازی می کنیم. عامل دوم، مصدومیت بعضی بازیکنان ماست که هم ابتدای فصل و هم در طول فصل، نفرات مهممان را از دست دادیم و جای خالی شان به شدت حس شد.

وی افزود: امیدوارم هرچه زودتر همگی این مصدوم ها به تیم برگردند و در نقل و انتقالات نیم فصل هم با نظر کادر فنی بتوانیم چند مهره خوب جذب کنیم. اگر این اتفاقات رخ دهد، می توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و جایگاه تیم را ارتقا دهیم.

این بازیکن ۲۵ ساله درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر در فصل جاری گفت: به اعتقاد من کیفیت بازی های لیگ برتر نسبت به فصل‌های گذشته پایین آمده که یکی از دلایلش نبودن بازیکنان ستاره و خلاق است. بازیکنانی که بتوانند کار را دربیاورند و نتیجه بازی ها را عوض کنند، در تیم ها کم شده اند.

معصومی ادامه داد: یک علت دیگر هم همین زمین های بی کیفیت می تواند باشد. در مسابقات لیگ برتر فقط زمین ما نیست که کیفیت خوبی ندارد و چند تیم دیگر هم هستند که زمین های نامناسبی دارند. متاسفانه این اتفاق در فوتبال ایران افتاده که از لحاظ امکانات و سخت‌افزاری واقعاً مشکل داریم و این موضوع تاثیر منفی زیادی روی سطح مسابقات داشته است.

این بازیکن فجر شهید سپاسی شیراز گفت: امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه‌ها به روی هواداران باز شود و بتوانیم هر چه زودتر آنها را کنارمان ببینیم.به حمایت هواداران به شدت نیاز داریم. همین حالا هم که ورزشگاه ها هنوز باز نشده، بیرون از ورزشگاه خیلی ما را حمایت می‌کنند و همین طور در فضای مجازی به ما محبت دارند که اینها همگی روحیه بخش است. مسلما اگر این حمایت ها را هنگام بازی در داخل ورزشگاه داشته باشیم، انگیزه خاصی به ما می دهد و می تواند در نیم فصل دوم کمک زیادی به ما بکند.

به گزارش ایسنا، تیم فجرسپاسی شیراز که در پایان نیم فصل نخست تنها ۱۲ امتیاز کسب کرد و در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت، این تیم در نخستین بازی دور برگشت روز دوشنبه چهارم بهمن ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان نساجی مازندران است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دردسر جدید پرسپولیس؛ هر بازی یک اخراجی!