انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج


انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج

با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به 13 فقره سرقت اعتراف کردند .

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف کرج ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار، یکی از متهمان که دارای سابقه سرقت بود شناسایی و دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از سرقت خودروها شد، اما در نهایت در مواجهه با اسناد و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به ۱۳ فقره سرقت خودرو با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کرد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های بعدی حاکی از آن بود که سارقان پس از سرقت، خودروها را سند نمره کرده و به قیمت ناچیزی به دو مالخر اموال مسروقه به فروش می‌رسانند.

سرهنگ نادربیگی گفت: با انجام تحقیقات گسترده ماموران و اقدامات اطلاعاتی، دو نفر از مالخران اموال مسروقه شناسایی و در کرج دستگیر شدند و با راهنمایی آنها و تلاش شبانه روزی ماموران تا کنون ۱۰ دستگاه‌ از خودروها کشف و تحقیقات برای کشف سایر خودروها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار کرد: ارزش خودروهای به سرقت رفته توسط این باند بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراسم دعای عرفه در البرز برگزار شد