سال 1410 جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته می‌شود


سال 1410 جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته می‌شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه  سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور ساخته می‌شود، گفت: همچنین نوسازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی در اولویت است تا در سال 1410 جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته شود.

اکبر نیکزاد پنج‌شنبه ۳۰ دی‌ماه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، با اشاره به اینکه بنیاد مسکن یکی از نهادهای خدمتگزار مردم و عصای دست نظام جمهوری اسلامی است، افزود: این نهاد انقلابی یک ریال بار مالی جاری به دوش دولت ندارد و از طرفی کارهای سنگینی را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه این ارگان خدمات فراوانی در حوادثی مانند سیل و زلزله انجام داده و با تمام امکانات به فراخور حادثه در منطقه حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: این نهاد انقلابی متعلق به همه مردم ایران است و عملکرد بنیاد مسکن استان همدان طی سال‌های گذشته بسیار خوب بوده است.

نیکزاد با اشاره به اینکه بنیاد مسکن همچنین در نوسازی‌ها نقش اساسی داشته است، مطرح کرد: به تازگی مصوبه ۲۰۰ میلیون تومانی نوسازی روستایی مصوب شده و اتفاقات خوبی در این زمینه خواهد افتاد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه قطار احداث۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور راه افتاده و باید به راهش ادامه دهد، عنوان کرد: رئیس جمهور نیز در این زمینه عزمش را جزم کرده است و سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی نیز باید مصوبات دولت را عملی کنند.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی و جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم بیان کرد: در قالب اجرای این طرح بنیاد مسکن سالانه برای شهرهایی با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خواهد ساخت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند