دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود


دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در قالب تولیدات فاخر رسانه‌ای به ویژه در ایام الله دهه مبارک فجر برای نسل جوان تبیین شود.

بهروز اکرمی روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب بهره گرفت.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در تولیدات رسانه‌ای نگرش به مخاطب است و باید به این نکته توجه کرد که هدف محتواهای تولیدی در راستای نیاز مخاطبان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: فرمانداری‌ها و روابط عمومی‌های این نهاد، در ایام الله دهه فجر برای پوشش حداکثری برنامه های دهه فجر با رسانه‌ها همکاری کنند.

اکرمی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز عملکرد خود را برای انتشار در رسانه ها آماده سازی کنند تا شهروندان در جریان اقدامات دولت قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تولیدات چند رسانه ای و کوتاه نیز در ایام توسط رسانه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: پروژه‌های دهه فجر و اعتبارات هزینه شده آن در تمام نقاط استان نیز پیش از آغاز این دهه، در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: برنامه‌های مختلفی در طول ایام الله دهه مبارک فجر در استان پیش بینی شده است‌.

سینا دلشادی بیان کرد: این برنامه در چارچوب سیاست‌های ستاد کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرایی می‌شود که انتظار است رسانه‌ها همچون گذشته در انعکاس آن کوشا باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟